اخبار بازی

اعلام زمان عرضه بازی‌های Quantic Dreams برای PC

اعلام زمان عرضه بازی‌های Quantic Dreams برای PC

وی جی مگ: مدتی پس از اتمام همکاری Quantic Dreams با کمپانی سونی مشخص شد سه ساخته آخر این استودیو که پیش از این تنها برای کنسول‌های PlayStation عرضه شده بودند از طریق Epic Games Store برای PC منتشر می‌شوند. از همین رو اکنون زمان عرضه بازی‌های Quantic Dreams برای PC مشخص شده است.

به گزارش وی جی مگ، Beyond: Two Souls، Heavy Rain و Detroit: Become Human سه ساخته استودیو Quantic Dreams هستند که پیش از این به عنوان آثار انحصاری PlayStation شناخته می‌شدند. این آثار همگی در ژانر ماجراجویی داستان محور قرار می‌یرند و قابلیت انتخاب بین چندین حالت و مسیر داستانی از ویژگی‌های بارز آن‌ها به شمار می‌رود. پس از پایان یافتن مدت زمان انحصاری بودن این عناوین برای کنسول‌های سونی، اکنون زمان عرضه بازی‌های Quantic Dreams برای PC اعلام شده است.

عنوان Heavy Rain در تاریخ 24 ژوئن (3 تیر) و دمو آن در روز 24 می انتشار می‌یابد. Beyond: Two Souls نیز در تاریخ 22 جولای (31 تیر) و دمو آن در روز 27 ژوئن منتشر می‌شود. تاریخ عرضه دقیقی برای Detroit: Become Human اعلام نشده و تنها مشخص شد این اثر در پاییز امسال در دسترس قرار خواهد گرفت و هم‌چنین دمویی نیز برای آن انتشار پیدا می‌کند. لازم به یادآوری است نشر این عناوین روی پلتفرم Epic Games Store با کمک کمپانی Annapurna Interactive صورت خواهد گرفت.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − 6 =