اخبار بازی E3 2019

اعلام مدت زمان کنفرانس مایکروسافت در E3 2019

اعلام مدت زمان کنفرانس مایکروسافت در E3 2019

وی جی مگ: چیزی به شروع بزرگ‌ترین نمایشگاه سالیانه صنعت بازی در E3 2019 باقی نمانده و کمپانی‌های مختلف در حال آماده‌سازی برنامه‌های خود برای این رویداد هستند. در همین راستا مدت زمان کنفرانس مایکروسافت در E3 2019 توسط این شرکت اعلام شد.

به گزارش وی جی مگ، مدت زمان کنفرانس مایکروسافت در E3 2019 برابر با دو ساعت خواهد بود. این در حالی است که کنفرانس این شرکت در سال 2016 برابر با 90 دقیقه، در سال 2017 حدود 95 دقیقه و برای سال قبل 104 دقیقه بود. نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد مایکروسافت برای سال قبل هم زمان دو ساعت را به برای برگزاری کنفرانس اعلام کرده بود انا از کل میزان آن استفاده نکرد. امری که به نظر می‌رسد امسال اتفاق بیفتد.

از آن جایی که سونی در E3 امسال حضور به عمل نمی‌آورد شاهد خضور کمپانی‌های ترد پارتی بیشتری روی استیج مایکروسافت خواهیم بود و همین موضوع نیز می‌تواند زمان دو ساعته را پر کند. نباید از یاد برد که بسیاری انتظار دارند مایکروسافت در این رویداد از کنسول نسل آینده Xbox رونمایی کند و جزئیات اولیه آن را همانند رقیب خود به اشتراک بگذارد. این کنفرانس در روز 9 ژوئن برگزار می‌شود و انتظار می‌رود شاهد نمایش‌های جدیدی از Gears 5 و Halo Infinite و رونمایی از سایر عناوین در حال ساخت این کمپانی و استودیوهای تازه خریداری شده آن باشیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه − نه =