اخبار بازی

انتشار آخرین بازی PlayStation Vita در سال 2020؟

انتشار آخرین بازی PlayStation Vita در سال 2020؟ 1

وی جی مگ: هفت سالی می‌شود که PlayStation Vita وارد دنیای گیم شده است. پلتفرمی که روزهای ابتدایی خود را با قدرت تمام، باعناوینی از فرنچایزهای محبوب Uncharted و Killzone آغاز کرد و متاسفانه بعد از گذشت زمان، کم کم با کمرنگ‌تر شدن عناوین اختصاصی و بزرگ همراه بود. این روزها نیز، PSVita خسته‌تر از همیشه است و بنظر می‌آید که درحال سپری کردن آخرین سال از عمر این کنسول دستی باشیم.

طبق آپدیتی که به‌تازگی در پیج Kickstarter بازی Project Sense: A Cyberpunk Ghost Story منتشر شده است، بنظر می‌رسد که این عنوان قرار است آخرین بازی PlayStation Vita باشد. سازندگان بازی در پست Kickstarter چنین گفتند:

پروسه‌ی ساخت بازی به‌خوبی پیش می‌رود و درحال تلاشیم تا بهترین تجربه‌ی ممکن را برای پلیرها بسازیم. برای کسانی که درمورد نسخه‌ی Vita کنجکاو هستند، باید بگوییم که کار برروی این نسخه نیز خوب پیش می‌رود و قدم های لازم، برای انتشار بازی برروی این پلتفرم، برداشته شده است. طبق اطلاعاتی که از طریق سونی بدست آورده‌ایم، ممکن است این عنوان، آخرین بازی برای PSVita باشد!

تاریخ انتشار Project Sense: A Cyberpunk Ghost Story، اوایل سال 2020 اعلام شده است و باتوجه به این اطلاعات، بنظر می‌رسد که سونی قرار است تا درهمان بازه‌ی زمانی و بعد از انتشار این بازی، کم کم به انتشار عناوین جدید برای PSVita پایان دهد. باتمام اینها، PlayStation Vita هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد و روزی دوباره با عناوین نوستالژیک این کنسول، خاطره‌بازی خواهیم کرد.

منبع: Dualshockers

نیما هاشمی

نیما هاشمی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − یک =