اخبار بازی

انتشار جزئیاتی از ادامه کنسل شده Conker’s Bad Fur Day

انتشار جزئیاتی از ادامه کنسل شده Conker’s Bad Fur Day

وی جی مگ: بازی Conker’s Bad Fur Day یکی از عناوین محبوب استودیو Rare بوده که در سال 2001 برای Nintendo 64 و Xbox عرضه شد. نسخه دنباله این اثر نیز در حال توسعه بود که متاسفانه فرایند ساخت آن در سال 2002 متوقف شد. اکنون به لطف کارگردان و طراح ارشد پروژه جزئیاتی از ادامه کنسل شده Conker’s Bad Fur Day به اشتراک گذاشته است.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از کریس سیور در توییتر بازی Conker’s Other Bad Day که نسخه ادامه کنسل شده Conker’s Bad Fur Day به شمار می‌رفت قرار بود در مقایسه با نسخه ابتدایی اثر جاه‌طلبانه‌تری باشد. این بازی قرار بود در اکت دوم خود شامل بخشی باشد که در آن پلیرها کنترل Panther King مرده را به دست می‌گرفتند که در یک کلون تیره از شخصیت Conker ساکن شده بود. هم‌چنین استودیو Rare برنامه داشت تا با استفاده از صحبت کردن مستقیم Conker با برنامه‌نویس‌ها پس از تمام شدن تیتراژ، به نوعی دیوار چهارم را نیز در هم بشکند.

دیگر مدارک منتشر شده به دنیاهایی که در بازی مورد جستجو قرار می‌گرفتند اختصاص پیدا می‌کرد. از جمله آن می‌توان به قلعه آلوده به خفاش‌های خون‌آشامی اشاره کرد که هم‌چنین دنیای هاب بازی نیز محسوب می‌شد. منطقه دیگر به نام The Basement هم در بازی وجود دارد. ناگفته نماند شخصیت Conker معشوقه جدیدی به نام Bunni the Rabbit در بازی پیدا می‌کرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + 19 =