اخبار بازی

اکران فیلم Mortal Kombat در سال 2021

اکران فیلم Mortal Kombat در سال 2021

وی جی مگ: امروز دو کمپانی Warner Bros و New Line Cinema اعلام کردند در 5 مارچ 2021 شاهد اکران فیلم Mortal Kombat خواهیم بود. این فیلم مورد انتظار که ریبوتی برای این مجموعه به شمار می‌رود در سال 2011 معرفی شد و قرار است فیلم‌برداری آن در استرالیای جنوبی انجام شد که احتمالا تا امروز بزرگ‌ترین پروداکشن در این منطقه محسوب می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، پیش تولید این فیلم قرار است از انتهای ماه جاری آغاز شود بدین ترتیب می‌توان انتظار داشت به زودی اطلاعات بیشنری از فیلم Mortal Kombat منتشر شود. در حال حاضر می‌دانیم که سیمون مک‌کوید در اولین تجربه کارگردانی خود هدایت این پروژه را برعهده دارد و مسئولیت تهیه‌کنندگی نیز به جیمز وان واگذار شده است. از طرف دیگر گرگ روسو که در فرایند تولید فیلم Resident Evil نیز حضور دارد وظیفه نویسندگی این فیلم اکشن مبارزه‌ای را برعهده خواهد داشت.

پیش از این مشخص شده بود که فیلم‌نامه‌ای برای این پروژه نوشته شده اما جزئیات داستان آن اعلام نشده است. هم‌چنین مشخص نیست چه شخصیت‌هایی در این فیلم حضور داشته و چه بازیگرانی نیز ایفای نقش آن‌ها را برعهده خواهند داشت. با این حال با توجه به اکران فیلم Mortal Kombat در سال 2021 انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک شاهد در دسترس قرار گرفتن اطلاعات جدیدی باشیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 + پانزده =