اخبار بازی

بازی جدیدی از دنیای Total War ساخته می‌شود

بازی جدیدی از دنیای Total War

وی جی مگ: سازندگان بازی Total War یک طراح جدید برای IP جدیدشان استخدام می‌کنند که بنظر می‌رسد یک آزمایش باشد. البته این شخص باید توانایی‌های ویژه‌ای داشته باشد تا بتواند در شرکت استخدام شود.

به گزارش وی جی مگ، این شخص باید در ساخت بازی‌های موبایل، معمایی، CCG، Virtual board یا عنوان‌هایی مشابه تجربه داشته باشد. همچنین اشاره شده که این طراح قرار است بر روی یک عنوان خلاقانه Total War کار کند و این عنوان در این سری منحصر به فرد است. تمام اطلاعات همین‌ها بود ولی به نظر می‌رسد که این پروژه شبیه به هیچ یک از پروژه‌های Total War که تاکنون ساخته شده است، نیست. یک IP جدید در دست ساخت است، بازی Warhammer 3 و یا محتوای جدیدی برای بازی‌‌ موجود خواهند ساخت. شرکت سازنده بازی در لیست به شخصی اشاره کرد که در ساخت بازی‌های موبایلی تجربه دارد. احتمال این وجود دارد که یک بازی موبایلی می‌خواهند بسازند.

چه بازی می‌توانند بسازند؟ یک بازی موبایلی و احتمالا با یک پورت استیم. یک تیم کوچک و چابک که می‌توانند با سرعت بیشتری یک بازی طراحی کنند. این پروژه بیشتر شبیه یک آزمایش است چرا که هزینه کمتری برای آن شده و به نظر می‌رسد که سازندگان می‌خواهند ریسک کمتری بکنند.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 + 4 =