اخبار بازی

بازی جدید Tom Clancy به‌زودی معرفی می‌شود

بازی جدید Tom Clancy به‌زودی معرفی می‌شود

وی جی مگ: مدت‌هاست که طرفداران مجموعه Tom Clancy منتظر معرفی بازی جدیدی هستند و آخرین عناوین این فرنچایز نیز Ghost Recond Wildlands و Rainbow Six Siege بودند. بسیاری منتظر بازگشت و معرفی قسمت جدید Splinter Cell هستند و اکنون سرنخ‌های به دست آمده از طریق Ghost Recond Wildlands بیان می‌دارد تا چند روز آینده شاهد رونمایی از بازی جدید Tom Clancy خواهیم بود.

به گزارش وی جی مگ، سرنخ جدید به دست آمده مرتبط به موارد قبلی که چند ماه پیش در بازی قرار داده شد بوده و در حالی که بسیاری منتظر معرفی اثر جدیدی بودند هیچ اتفاقی صورت نگرفت. تیزر قبلی مربوط به یک سازمان خیالی به نام Skell Technology می‌شد که ظاهرا به تجهیزات نظامی و تکنولوژی اختصاص پیدا می‌کرد. اکنون اما تیزر جدیدی که توسط یکی از کاربران توتیوب کشف شده است توعی دعوت‌نامه از سوی Skell Technology برای رویدادی به نام Skell Con بوده که قرار است در روز 9 می برگزار شود.

ممکن باز هم شاهد وقوع هیچ گونه اتفاقی نباشیم و یا در مقابل بازی جدید Tom Clancy در روز اشاره شده رونمایی شود. از انتشار آخرین نسخه Splinter Cell مدت زمان زیادی گذشته در حالی که Rainbow Six Siege و Ghost Recon Wildlands هم‌چنان محتوای جدید دریافت می‌کنند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + 9 =