اخبار بازی

بازی Spacelords فعلا برای Nintendo Switch عرضه نمی‌شود

بازی Spacelords فعلا برای Nintendo Switch عرضه نمی‌شود

وی جی مگ: شاید با استودیوی اسپانیایی MercurySteam آشنا باشید. سازنده بازی سوم شخص Raiders of the Broken Planet. این استودیو در ساخت بازی Castlevania  نیز نقش داشته. به نظر می‌رسد که این استودیو فعلا قصد عرضه بازی SpaceLords را برای کنسول Nintendo Switch  ندارد.

به گزارش وی جی مگ، در طی صحبت یکی از اعضای وب‌سایت dualShockers با Enric Alvarez کارگردان بازی، او گفت که این بازی قرار نیست برای کنسول Switch عرضه شود. Alvarez توضیحاتی در این مورد داد. « ما فکر می‌کنیم بازی SpaceLords می‌توانید برای کنسول Nintendo Switch عرضه شود و دارندگان این کنسول از عرضه این بازی بسیار خوشحال می‌شوند. ولی یک مشکل وجود دارد و آن این است که ما مستقل هستیم و شرکت ما کوچک است. وقتی ما با خودمان فکر می‌کردیم تا این بازی را برای Nintendo Switch عرضه کنیم به این مشکل برمی‌خوردیم و می‌گفتیم که این کار برای ما بزرگ است. کمپانی‌های بزرگ بازی‌هایی عرضه می‌کنند که میان‌پرده‌های زیادی دارد و همچنین غول‌های بزرگ و اتفاقات زیادی در بازی‌ آن‌ها اتفاق می‌افتد و می‌توانند برای هر پلتفرمی آن را عرضه کنند ولی ما نمی‌توانیم یک پلتفرم دیگر را به لیست خود اضافه کنیم. پس همانطور که گفتم نسخه Switch بازی می‌تواند خیلی جذاب باشد ولی ما قابلیت انجام این کار را نداریم».

البته هنوز امکان این وجود دارد تا این بازی برای Switch عرضه شود چرا که Alvarez به این پورت علاقه‌مند است. او در ادامه صحبت‌هایش گفت که استودیو‌های دیگر می‌توانند این بازی را برای Switch پورت کنند ولی برای شرکت ما سخت است تا این وظیفه را به شرکت دیگر بدهیم و همچنین ما می‌خواهیم خودمان این بازی را پورت کنیم تا روی آن نظارت داشته باشیم. بازی SpaceLords نیز یک نرم‌افزار بسیار پیچیده است که پورت کردن آن برای هر شرکتی می‌تواند مشکل باشد.

آپدتی که بازی را به SpaceLords تبدیل می‌کند در 23 آگوست برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + یازده =