اخبار بازی

بخش چندنفره در زمان توسعه از بازی No Mans Sky حذف شده

بخش چندنفره در زمان توسعه از بازی No Mans Sky حذف شده

وی جی مگ: هایپ و انتظار فراوانی که در زمان توسعه از بازی No Mans Sky شکل گرفته بود با انتشار بازی به یک باره سقوط کرده و ساخته استودیو Hello Games با نقدها و بازخوردهای منفی و بسیار ضعیفی همراه شد. اما خوشبختانه اعضای تیم سازنده به پشتیبانی اثر خود ادامه دادند و اکنون ساخته آن‌ها وضعیت بهتری دارد.

به گزارش وی جی مگ، یکی از مشکلاتی که گیمرها هنگام عرضه No Mans Sky با آن داشتند کمبود محتوا، انزوا و تنهایی پلیرها بود و با آن‌چه که بازی هنگام معرفی وعده داده بود تطابق پیدا نمی‌‌کرد. بسیاری انتظار داشتند بخش چندنفره بازی به جای سرگردانی در فضا و محیط بزرگ آن،  یک تجربه Co-op و همکاری واقعی را در بر داشته باشد. حال که قرار است نسخه XBOX ONE بازی به همراه بخش کامل چندنفره عرضه شود مشخص شده یک بخش چندنفره تمام مدت در برنامه سازندگان قرار داشته و قرار بوده در نسخه ابتدایی نیز حضور داشته باشد اما در زمان توسعه از بازی No Mans Sky حذف شده است.

آقای شان مورای از استودیو Hello Games در صحبت با The Guardian از تجربه ناخوشایند عرضه ابتدایی بازی گفت و اظهار کرد یک تصمیم به خصوص در زمان تولید بازی گرفته شد که عدم اتخاذ آن می‌توانست به سرانجامی کاملا متفاوت برای انتشار اولیه No Mans Sky بینجامد. «یک بخش چندنفره برای عرضه اولیه بازی در نظر گرفته شده بود و تا آخرین زمان توسعه بر سر قرار دادن و یا حذف آن در حال بحث بودیم. این بخش بسیار چالش‌برانگیز بود و ما می‌دانستیم به دلیل اندازه بزرگی که دنیای بازی دارد تنها تعداد محدودی از پلیرها این بخش را تجربه خواهند کرد. سپس ما ورژن دیگری از آن را طی به‌روزرسانی Atlas Rises به ساخته خود اضافه کردیم. این به‌روزرسانی اگرچه خوب بود اما باز هم تاثیر چندانی در لذت‌بخش بودن بازی ایجاد نکرد و چیزی که پلیرها واقعا از ما می‌خواستند نسخه اولیه بخش چندنفره‌ بود که قرار است اکنون اضافه شود.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 13 =