اخبار بازی

برای تجربه Ghost Recon Breakpoint به اتصال اینترنت نیاز دارید

برای تجربه Ghost Recon Breakpoint به اتصال اینترنت نیاز دارید

وی جی مگ: به تازگی کمپانی Ubisoft از بازی Ghost Recon Breakpoint رونمایی کرد که از هر نظر نوعی دنباله برای عنوان قبلی این مجموعه یعنی Wildlands به شمار می‌رود. برای مثال، همانند Wildlands بهترین تجربه Ghost Recon Breakpoint زمانی فراهم می‌شود که بازی را به همراه دیگر پلیرها به صورت Co op بازی کنید.

به گزارش وی جی مگ، روی این مسئله در نسخه جدید تاکید بیشتری شده است به طوری که دیگر خبری از هم‌تیمی‌هایی که کنترل آن‌ها برعهده هوش مصنوعی باشد در بازی نیست. به جای آن چنان‌چه بخواهید عنوان مورد بحث را به صورت تک نفره بازی کنید از کمک Droneها بهره‌مند خواهید شد. بدین ترتیب اگر شریک غیر مکانیکی می‌خواهید ناچارید بازی را به صورت Co op بازی کنید. از طرفی دیگر برای تجربه Ghost Recon Breakpoint حتی به صورت تک‌ نفره هم نیاز به اتصال اینترنت دارید.

در پاسخ به پرسشی در توییتر اکانت رسمی بازی تایید کرد که Breakpoint بدون اینترنت قابل بازی نخواهد بود و به مانند دیگر آثار Ubisoft مانند The Division و Rainbow Six Siege به صورت دائم نیازمند اتصال اینترنت است. عنوان مورد بحث پس از انتشار از Raidهای مختلف هم پشتیبانی می‌کند و اولین Raid آن نیز در یک آتشفشان برگزار می‌شود. این بازی در تاریخ 4 اکتبر 2019 (12 مهر 98) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 + یازده =