اخبار بازی

به‌زودی اطلاعاتی جدید از Death Stranding منتشر می‌شود

به‌زودی اطلاعاتی جدید از Death Stranding منتشر می‌شود

وی جی مگ: علیرغم تمامی نمایش‌هایی که تاکنون از Death Stranding صورت گرفته اما هم‌چنان نمی‌دانیم درون پروژه اسرارآمیز جدید هیدئو کوجیما و استودیو Kojima Productions چه خبر است. امری که ممکن است تا حدودی در این ماه تغییر کند و جزئیات جدیدی از این بازی مورد انتظار به اشتراک گذاشته شود.

به گزارش وی جی مگ، در رویداد Tribeca Film Festival که قرار است در ماه جاری برگزار شود کارگردان Death Stranding یعنی هیدئو کوجیما و نورمن ریداس شخصیت اصلی آن حضور به عمل خواهند آورد. این دو قرار است در خصوص بازی مورد بحث صحبت کرده و نظرات و دیدگاه‌هایشان را راجه به این اثر مورد انتظار در میان بگذارند. این رویداد برای 25 آپریل برنامه‌ریزی شده و یک ساعت به طول می‌انجامد. اجرا و مدیریت این گفتگو نیز برعهده جف کیلی مجری و تهیه‌کننده مراسم The Game Awards خواهد بود.

رویداد Tribeca Film Festival نشست و گفتگو پیرامون Death Stranding را به عنوان تنها بخش مربوط خود با بازی‌های ویدئویی تبلیغ کرده است. قرار است در این نشست علاوه‌بر به اشتراک گذاشتن جزئیاتی جدید از Death Stranding در مورد بازی‌های ویدئویی به عنوان یک مدیوم و هم‌چنین رابطه موجود میان کوجیما و ریداس در طول همکاری‌شان در این پروژه صحبت شود. عنوان مذکور به صورت انحصاری برای کنسول PS4 در حال توسعه بوده و زمان انتشار مشخصی ندارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 + 4 =