اخبار بازی

به‌زودی فیلم Uncharted رسما رونمایی می‌شود

به‌زودی فیلم Uncharted رسما رونمایی می‌شود

وی جی مگ: مدت‌هاست از روند ساخت فیلم Uncharted جزئیاتی منتشر نشده. اثری که حرف و حدیث‌های ساخت آن از سال 2009 توسط سونی آغاز شد و از آن زمان تاکنون روند توسعه این اثر به خصوص مراحل پیش‌تولید آن در برزخی نامشخص به سر می‌برد. در سال 2017 فیلم‌نامه چندباره بازنویسی شده این فیلم توسط Joe Carnahan تکمیل شد اما از آن زمان تاکنون اطلاعات جدید و رسمی در خصوص پروسه تولید فیلم Uncharted منتشر نشده و تنها به شایعات مختلف محدود شده است.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که هم‌چنان عوامل ساخت این فیلم از جمله بازیگران، کارگردان و تهیه‌کنندگان مشخص نشده، بازیگری به نام نیتن فیلون که صداگذاری شخصیت The Cayde-6 را برای بازی Destiny برعهده داشته عکسی از خواننده معروف رپ یعنی اوبری دریک گراهام با تیتر Sic Parvis Magna در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته و در ادامه پست خود به تاریخ 7/16/18 اشاره داشته است. براین اساس شایعه شده که در تاریخ ذکر شده فیلم Uncharted رسما رونمایی می‌شود. البته این مورد چندان تعحب‌برانگیز نبوده زیرا نیتن فیلون پیش از این برای بازی در نقش نیتن دریک ابراز علاقه کرده بود.

عبارت لاتین Sic Parvis Magna را می‌توان به صورت “افتخار و عظمت با یک شروع کوچک” ترجمه کرد. هم‌چنین این عبارت شعار کاوشگر انگلیسی قرن شانزدهم یعنی Sir Francis Drake است که در سری بازی‌ Uncharted نیز به آن اشارات فراوانی شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 5 =