اخبار بازی

تاخیر در عرضه بازی Code Vein تا سال 2019

تاخیر در عرضه بازی Code Vein تا سال 2019

وی جی مگ: امروز شرکت Bandai Namco تاخیر در عرضه بازی Code Vein ، عنوان سولز مانند در دست ساخت خود را تا سال 2019 تایید کرد. در حال حاضر بازی هیچ‌گونه زمان و تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

به گزارش وی جی مگ، طی انتشار بیانیه‌ای از جانب ناشر بازی، دلیل تاخیر در عرضه بازی Code Vein بدین گونه توضیح داده شد که تیم سازنده قصد دارد به واسطه سطح انتظار فراوانی که از این بازی از جانب هواداران به وجود را با صرف زمان بیشتر برای توسعه آن برآورده سازد و کیفیت محصول خود را از هر جهت ارتقا ببخشد. آقای اریک هارتنس مدیر بازاریابی بخش آمریکا شرکت Bandai Namco در همین خصوص اظهار کرد که «بازی Code Vein توانسته از طرف گیمرهایی که بازی را در طول نه ماه گذشته در حین پروسه تولید آن تجربه کردند بازخوردهای مثبت فراوانی را دریافت کند. با اطلاع از این موضوع که بازی تا چه اندازه توانسته توجهات را به خود جلب کند، ما تصمیم گرفتیم عرضه Code Vein را به عقب بیندازیم تا گیم‌پلی آن را بهبود و بهینه کرده و بتوانیم سطح انتظاری که برای آن به وجود آمده را برآورده سازیم. اگرچه تصمیم سختی بود اما باید کار درست را انجام می‌دادیم.»

این اثر نقش‌آفرینی ژاپنی با تم انیمه برای سه پلتفرم PS4، XBOX ONE و PC در حال توسعه بوده و پیش از تاخیر آن قرار بود در ماه سپتامبر عرضه شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − چهار =