اخبار بازی

تاریخ عرضه بازی Guacamelee! 2 مشخص شد

تاریخ عرضه بازی Guacamelee! 2

وی جی مگ: در سال 2013 بازی مستقل Guacamelee معرفی شد که پلیرها را به یک دنیای رنگارنگ که الهام گرفته از فرهنگ مکزیکی بود، می‌برد. این بازی که در سبک سکو بازی است توانست نمرات خوبی از سوی منتقدین دریافت کند. مدتی زیادی از عرضه اولین نسخه می‌گذرد و بعد از مدت زیادی، به طور رسمی تائید شده که نسخه دوم این بازی ماه بعد منتشر خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، استودیوی توسعه دهنده این بازی یعنی Drink Box اعلام کرد که Guacamelee! 2 قرار است در تاریخ 21 آگوست برای PC و PS4 منتشر شود. اگر این بازی را پیش‌خرید کنید قیمت آن 19.99 دلار است و دارندگان کنسول PS4 هم‌اکنون می‌توانند این بازی را پیش‌خرید کنند. دارندگان کامپیوترهای شخصی نیز می‌توانند این بازی را به لیست علاقه‌مندی‌های خود در Steam اضافه کنند.

مانند نسخه قبلی بازی، در Guacamelee! 2 نیز شخصیت اصلی بازی Juan Aguacate است. او که بازنشسته است سعی می‌کند تا جلوی luchador که یک شخصیت قدرتمند و بی‌رحم است را بگیرد. او به عنوان فرمان‌روا در طی زمان ظهور کرده است و ماسک مخصوص خود را پوشیده و سعی می‌کند مرز بین دنیای زنده‌ها و مردگان را بشکند.

قرار است قابلیت‌های و حرکت‌های زیادی به این بازی اضافه شود تا پلیر بتواند شخصیت بازی را ارتفا دهد. می‌توان بازی را به صورت چهار نفره و به صورت آنلاین نیز بازی کرد.

Guacamelee! 2 در تاریخ 21 آگوست برای پلتفمر‌های PC و PS4 منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − یک =