اخبار بازی تریلر

تماشا کنید: بازی Borderlands 3 رسما معرفی شد

وی جی مگ: سرانجام پس از مدت‌ها شایعه، گمانه‌زنی و انتشار اخبار مختلف، در جریان رویداد PAX East 2019 در شهر بوستون بازی Borderlands 3 رسما توسط استودیو Gearbox Software رونمایی شد.

به گزارش وی جی مگ، به دنبال برگزاری پنلی یک ساعته در رویداد نام‌برده با حضور مدیر Gearbox یعنی رندی پیچفورد که با انواع و اقسام اشارات به این مجموعه همراه بود، قبل از به اتمام رسیدن این پنل بازی Borderlands 3 رسما معرفی شد. در نریلر معرفی بازی شاهد نمایش بسیاری از شخصیت‌های نمادین این مجموعه از عناوین قبلی و هم‌چنین شخصیت‌های جدید هستیم. به‌علاوه شخصیت Rhys از بازی Telltale’s Tales from the Borderlands هم حضور خواهد داشت.

پیچفورد توضیح داد که تیم سازنده در استودیو Gearbox به مدت پنج سال مشغول ساخت بازی بوده تا آن را به دنباله‌ باارزشی تبدیل کند که تمامی طرفداران پس از عرضه Borderlands 2 خواستار وقوع آن بودند. در این تریلر مشاهده می‌شود که در بازی شاهد وجود بیش از یک میلیون سلاح خواهیم بود. اگرچه رونمایی رسمی Borderlands 3 قطعا خوشحال کننده است اما هنوز اطلاعات چندانی پیرامون بازی هم‌چون پلتفرم‌های مقصد و تاریخ عرضه آن اعلام نشده است. با این حال تیم سازنده وعده داد در سوم آپریل اطلاعات بیشتری در خصوص این بازی مورد انتظار به اشتراک گذاشته خواهد شد. فراموش نکنیم این اثر قرار است تا پیش از پایان سال مالی آینده کمپانی Take Two انتشار پیدا کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 13 =