اخبار بازی تریلر

تماشا کنید: معرفی شخصیت جدید Mortal Kombat 11 با نام Kollector

وی جی مگ: سرانجام شخصیت جدید Mortal Kombat 11 با نام Kollector به دنبال اشاراتی که به اسم آن شده بود معرفی شد. این شخصیت برای اولین بار است که به جمع مبارزان این مجموعه فایتینگ اضافه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، به مانند Goro و Kintaro از عناوین سری Mortal Kombat، این شخصیت جدید با نام Kollector هم از چهار دست برخوردار است. با این حال از نام‌های ذکر شده قد و قامت کوتاه‌تری دارد. اما کوتاه بودن جثه و قامت او دلیلی برای خطرناک نبودن این کاراکتر نیست. درست به مانند اسمی که برای او انتخاب شده، Kollector از کالکشنی از اجزا و موارد مختلف تشکیل شده. در حالی که کوله پشتی در پشت خود دارد می‌تواند آیتم‌های مختلف را ترکیب کرده و به صورت شلاقی‌وار به دشمنان خود حمله کند.

چنان‌چه گیم‌پلی این شخصیت را که توسط NetherRealm منتشر شده مشاهده کنید Kollector توانایی این را دارد که هم از فاصله دور و هم از فاصله نزدیک به خوبی مبارزه کند. این شخصیت می‌تواند در فواصل دور سلاح‌های مختلف و متنوعی را به سمت دشمنانش پرتاب کند. هم‌چنین از حرکات تلپورتی یا انتقال از راه دور نیز برخوردار است. در میان تمامی شخصیت‌های قبلی و جدیدی که برای Mortal Kombat 11 معرفی شده، Kollector یکی از منحصر به فردترین آن‌ها به شمار می‌رود. این عنوان در تاریخ 23 آپریل 2019 (3 اردیبهشت 98) برای Nintendo Switch، Xbox One، PS4 و PC منتشر می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × چهار =