اخبار بازی

تمرکز BioWare روی ساخت Dragon Age 4

تمرکز BioWare روی ساخت Dragon Age 4

وی جی مگ: به دنبال عرضه ناموفق عنوان Anthem و مثمر ثمر واقع نشدن برنامه‌های پس از انتشار Bioware و EA، اکنون بسیاری از افراد اصلی تیم سازنده، پروژه Anthem را ترک کرده تا به پروژه‌های دیگر استودیو که مهم‌ترین آن نسخه چهارم Dragon Age است ملحق شوند تا تمامی تمرکز استودیو Bioware روی ساخت Dragon Age 4 قرار بگیرد.

به گزارش وی جی مگ، در طول چند هفته گذشته سه عضو کلیدی تیم سازنده Anthem یعنی کارگردان آن جاناتان وارنر، تهیه‌کننده ارشد مایکل گمبل و تهیه‌کننده اجرایی مارک داراه تیم سازنده را ترک کردند. البته وارنر قرار است به پروژه Anthem بازگردد. اما تمرکز دو فرد نام‌برده شده دیگر روی ساخت Dragon Age 4 اختصاص یافته است. تغییری که انجام آن قابل پیش‌بینی به نظر می‌رسید. با این حال انتظار می‌رفت نیروهای بیشتری برای توسعه نسخه چهارم Dragon Age تزریق شود.

به گفته گمبل تولید Anthem توسط بن اروینگ یکی از تهیه‌کنندگان بازی و مدیر بخش سرویس آنلاین بازی یعنی چد رابرتسون ادامه پیدا می‌کند. سایر اعضای تیم سازنده نیز به پروژه‌های دیگر ملحق شده‌اند. همان‌طور که گفته شد بسیاری از تغییرات قابل انتظار بوده زیرا افرادی چون داراه تنها به این دلیل به پروژه Anthem اضافه شدند که بازی اصلی استودیو محسوب می‎‌شد و به تمام نیروهای استودیو تا زمان عرضه نیازمند بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده + 16 =