اخبار بازی

تهیه کننده اصلی Anthem از Bioware جدا شد

تهیه کننده اصلی Anthem از Bioware جدا شد

آقای Ben Irving، تهیه کننده اصلی Anthem از Bioware جدا شد. دلیل اصلی جدایی وی به گفته خودش پیدا کردن فرصتهای هیجان انگیز و جدید در دیگر کمپانی هاست.

وی جی مگ: آقای Ben Irving تهیه کننده اصلی بازی Anthem بوده که به عنوان سخنگوی تیم سازنده نیز فعالیت داشته و در تمام لایو استریمهای این بازی نیز حضور داشت اعلام کرد که همکاری خودش را با Bioware تمام کرده است. این جدایی بعد از 8 سال صورت گرفته که مدت زمان کمی نیست. وی در توییتی گفته:

خیلی سالهای پیش که من Baldur’s Gate رو بازی میکردم، به خودم میگفتم یعنی روزی میرسه که من بتونم تو Bioware کار کنم؟

و این اتفاق افتاد و در سال 2011 وی به عنوان تهیه کننده اصلی بازی Star Wars: The Old Republic در Bioware مشغول به کار شد و بعد از آن هم در سال 2017 به تیم تولید Anthem پیوست.

توییتهای دیگری نیز از Ben Irving منتشر شده که خواندن آنها خالی از لطف نیست:

فکر میکنم که Anthem آینده درخشانی داره .یه تیم خفن دارن روش کار میکنن و من مشتاقانه دارم کار اونها رو دنبال میکنم و همچنین برای بازی کردن این کار لحظه شماری.

و در یک توییت دیگر نوشته:

برای همیشه مدیون کسانی هستم که این فرصت رو برای من بوجود آووردن که روی این پروزه های عالی به همراه افراد و گروه های عالی کار کنم.

جدایی اروینگ از Bioware بعد از رویداد Cataclysm مطرح شد. رویدادی که برای بازی Anthem بعد از مدتها برگزار شده بود و دقیقا بعد از 6 ماه که از عرضه بازی میگذرد اتفاق افتاده. به نظر میرسد که این تصمیم به صورت ناگهانی توسط وی گرفته نشده و مدتهاست که اروینگ ساز جدایی را کئک کرده. با این حال هنوز مقصد بعدی آقای Irving مشخص نیست و فقط در توییتی اعلام کرده که ” به دنبال پیدا کردن فرصتهای هیجان انگیز و جدید در دیگر کمپانی هاست”.

آیا از بازی Anthem راضی بوده اید؟ نظر شما در مورد این بازی چیست؟

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + 11 =