اخبار بازی

توضیحات جدید کوجیما درباره Death Stranding

توضیحات جدید کوجیما درباره Death Stranding

وی جی مگ: به تازگی هیدئو کوجیما درباره Death Stranding توضیحات و اطلاعات جدیدی به اشتراک گذاشته است. اثری که از زمان جدایی از Konami تاکنون در حال ساخت آن بوده است.

به گزارش وی جی مگ، رئیس استودیو Kojima Productions اخیرا به همراه نورمن ریداس در رویداد Tribeca Film Festival حضور به عمل آورده و در پنلی مخصوص بازی که به میزبانی جف کیلی برگزار می‌شد در خصوص Death Stranding اطلاعات جدیدی ارائه کرده است. خلاصه‌ای از گفته‌های کوجیما در مورد عنوان نام‌برده که به صورت انحصاری برای PS4 در حال توسعه قرار دارد به شرح زیر است:

  • صحبت‌ها و توضیحات کوجیما درباره Death Stranding با تکرار مجدد این موضوع که عنوان نام‌برده یک اثر اکشن Open World است آغاز شد. با این حال کارگردان بازی تاکید کرد این اثر موارد کاملا جدیدی را به این ژانر اضافه می‌کند.
  • ایشان از اینترنت به عنوان استعاره‌ای استفاده کرد تا بگوید “ارتباط” تم یا پیش‌زمینه بزرگ و اصلی بازی به شمار می‌رود. پلیر در بازی تنها خواهد بود اما آن‌ها سعی به برقراری ارتباط می‌کنند.
  • در هر دو زمینه گیم‌پلی و داستان، “ارتباط” کلید اصلی محسوب می‌شود. تمامی افراد به همدیگر متصل می‌شوند و کوجیما درباره این مفهوم اشتیاق فراوانی دارد.
  • ایشان در ادامه افزود که صحبت زیادی نمی‌تواند در رابطه با بازی انجام دهد. زیرا موجب نارضایتی کمپانی سونی خواهد شد. حتی در این باره افزود «نمی‌خواهم “ارتباطم” با سونی قطع شود!»
  • خالق Metal Gear ادامه داد به نوعی ارتباط با قطع ارتباط به یک معنی خواهد بود. آیا این ارتباط صحیح است ؟ یا آیا بهتر است ارتباط قطع شود ؟ کارگردان Death Stranding می‌خواهد تا پلیرها درباره این مفهوم در زندگی و جهان‌شان تفکر نمایند و از قرار گذاشتن با شخصی دیگر و هم‌چنین سیاست‌های اروپا به عنوان مثال نام برد.
  • روایت یک داستان در یک اثر Open World کار دشواری است. زیرا شما باید آزادی پلیر در زمینه پیشروی در بازی و هم‌چنین روایت داستانی را متعادل کنید. اگر می‌خواهید بیشتر در زمینه داستانی بدانید و پیشروی کنید باید در مسیر خاصی حرکت کنید. با این حال کوجیما می‌خواهد پلیرها خود حس انتخاب در بازی را تجربه نماید.
  • ادامه صحبت‌های کوجیما درباره Death Stranding به کار با هنرپیشه‌های هالیوودی ارتباط پیدا کرد. ایشان می‌توانست صد در صد مواردی که می‌خواست را با CG محض بسازد اما توسط افکاری که در ذهنش داشت محدود می‌شد. بازیگران واقعی می‌توانند کارگردان را با اضافه کردن عمق به کاراکتر و یا داستان غافل‌گیر نمایند. در این موارد هم نمی‌توان از تکنولوژی موشن کپچر استفاده نکرد.
  • نورمن ریداس بازیگر شصخصیت اصلی بازی به نام سم اظهار کرد که گیمرها در هنگام تجربه بازی خواهند گریست و از نظر احساسی کاملا درگیر آن خواهند شد.
  • کوجیما در انتهای صحبت‌های خود گفت که می‌خواهد تا پیش از مرگش به ساخت بازی‌های ویدئویی ادامه دهد.
  • هم‌چنین افزود که در یک ماه آینده و پس از آن اطلاعات بیشتری از بازی خواهیم شنید.
فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده − هشت =

  • “خالق Metal Gear ادامه داد به نوعی ارتباط با قطع ارتباط به یک معنی خواهد بود.”
    “کارگردان Death Stranding می‌خواهد تا پلیرها درباره این مفهوم در زندگی و جهان‌شان تفکر نمایند و از قرار گذاشتن با شخصی دیگر و هم‌چنین سیاست‌های اروپا به عنوان مثال نام برد.”
    الآن مثلا شفاف سازی کرد؟؟!