اخبار بازی

توضیحات سازنده بازی Elder Scrolls Online درمورد امپراطور شدن در بازی

gameemag

همان طور که ممکن است بدانید، بازی The Elder Scrolls Online به شما شانسی را برای امپراطور شدن در Cyrodiil که سرزمین بازی می باشد، عطا می کند. حال یکی از سازندگان بازی که در استدیو ZenimaX کار می کند توضیحاتی در مورد ساختار گیم پلی امپراطوری می دهد!
در صحبت با OXM یکی از سازندگان بازی اعلام کرد که رسیدن به نشان امپراطوری، به میزان Alliance Point های شما بستگی دارد.
شما این امتیازات را با برنده شدن نبردهای PvP، شفادادن دوستانتان در نبرد ها، جمع کردن XP و موارد دیگر بدست می آورید. از موارد دیگر می توان به فتح قلعه هایی که در سرتاسر نقشه بازی هستند اشاره کرد، با فتح این قلعه ها هم به Alliance Point شما و هم به قلمرو تحت سطنت شما اضافه می شود.
زمانی که یک تیم Alliance تمام قلعه های اطراف یک شهر Imperial را تصرف کرد، فردی از تیم که بیشترین AP را داشته باشد به عنوان امپراطور تاج گذاری می شود. به علاوه ی اعطای لقب امپراطوری، یک شاخه Stat به لول های شما به عنوان جایزه اضافه می شود و هنگامی که این لقب را از دست بدهید این جوایز نیز از شما گرفته خواهد شد.
مدیر بازی، آقای Paul Sage در این مورد توضیح داد:

بازیکنانی که در بازی امپراطور می شوند، به یک ردیف اسکیل کامل مجهز می شوند که تا پایان بازی برایشان مفید خواهد بود. امپراطور شدن در بازی سخت است ولی وقتی این لقب به شما اعطا شود، می فهمید که ارزشش را داشته است!

نیما هاشمی

نیما هاشمی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده + 3 =