اخبار بازی

توقف فروش بازی Judgment در ژاپن

توقف فروش بازی Judgment در ژاپن

وی جی مگ: پیر تاکی بازیگر ژاپنی امروز توسط پلیس ژاپن به خاطر استفاده از کوکائین دستگیر شد. این خبری است که شاید نتوان در نگاه اول ارتباطی میان آن و صنعت بازی پیدا کرد اما باعث توقف فروش بازی Judgment در ژاپن شده. بازی جدید سگا به عنوان نسخه فرعی مجموعه Yakuza که پیر تاکی ایفای نقش یکی از شخصیت‌هایش را برعهده داشته.

به گزارش وی جی مگ، بعد از دستگیری تاکی که نه تنها صداگذاری یکی از شخصیت‌های بازی Judgment را برعهده داشته بلکه چهره خود را نیز به این بازی قرض داده، حالا مسئولین سگا اعلام کرده‌اند که فعلا عرضه نسخه دیجیتال و فیزیکی بازی Judgment تا اطلاع ثانویه متوقف می‌شود.

شاید برخورد سگا با ماجرا کمی عجیب باشد اما باید به این نکته توجه داشته باشید که ژاپنی‌ها به هیچ‌وجه با مواد مخدر کنار نیامده و در این کشور استفاده از کوکائین تا هفت سال زندان را به همراه دارد. جالب است بدانید که در سال 2018 چنین اتفاقی برای هیروکی ناریمیا نیز رخ داد. بازیگری که در بازی Yakuza 4 حضور داشت و به جرم استفاده از کوکائین دستگیر شد. بعد از مشخص شدن این موضوع سگا تمامی صحنه‌های ناریمیا را از بازی حذف و آن را با طرح‌های جدید جایگزین کرد.

اتفاقی که احتمالا برای Judgment نیز رخ می‌دهد و باید شاهد ایجاد تغییراتی اساسی در ساختار داستانی این بازی باشیم.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 4 =