اخبار بازی

حذف پرداخت درون برنامه‌ای از بازی Forza Motorsport 7

حذف پرداخت درون برنامه‌ای از بازی Forza Motorsport 7

وی جی مگ: بازی‌سازان یکی درس مهم در سال 2017 گرفتند و آن این بود که پلیرها از Loot Boxها خسته شده‌اند و از بازی‌هایی که در آن‌ها پرداخت درون برنامه‌ای وجود دارد حمایت نمی‌کنند. به همین دلیل بیشتر بازی‌سازان از پرداخت‌های درون برنامه‌ای نا امید شدند.

به گزارش وی جی مگ، به نظر می‌رسد سازندگان بازی Forza Motorsport 7 نظر خود را عوض کرده‌اند. استودیوی سازنده این بازی نقشه‌های خود را عوض کرده و اعلام کردند که پرداخت‌ها درون برنامه‌ای از بازی Forza Motorsport 7 حذف می‌شوند. همچنین اعلام کردند که در Forza Horizon 4 نیز هیچ پرداخت درون برنامه‌ای وجود نخواهد داشت.

« یکی از بحث‌های بزرگ تیم ما در مورد جعبه جوایز در بازی بود. البته هیچ‌ وقت پلیرها را مجبور نکردیم تا برای دریافت این جوایز پولی بپردازند ولی وجود آن‌ها در بازی باعث ایجاد جنجال می‌شد. بازخورد‌های زیادی در مورد این سیستم وجود داشت که این احساس به ما دست می‌داد که این جعبه جوایز جایی در بازی ندارند. بعد از اینکه این سیستم را با دقت بررسی کردیم، تصمیم گرفتیم تا آن را از بازی حذف کنیم. این سیستم که جزئی از نسخه قبلی بازی Forza بود از بازی Forza Motorsport 7 حذف می‌شود و راهی Forza Horizon 4 نخواهد شد.»

استودیوی Turn 10 گفت که این سیستم در هسته بازی جای داده شده بود و حذف آن از بازی Forza Motorsport 7 نیازمند زمان است که تا بعد از این زمستان این اتفاق خواهد افتاد.

«با توجه به پیچیدگی حذف جعبه جوایز از بازی ما انتظار داریم که حذف آن تا زمستان تمام شود. در این ماه، ما این کار را شروع کردیم و در ابتدا 100 اتومبیل قفل شده را که به صورت اختصاصی بودند را باز کردیم و بعد همه اتومبیل‌ها را از جعبه جوایز حذف کردیم. این ترکیب، هیچ تاثیری در رقابت‌های بازی نخواهد داشت و فقط تغیراتی در ظاهر ایجاد می‌کند. این جعبه‌ها در جای خود می‌مانند تا کاملا از بازی حذف شوند.»

استودیوی Turn 10 در حال کار بر روی محتواهای جدیدی برای بازی Forza Motorsport 7 است البته هیچ زمانی برای عرضه این محتواها اعلام نشده است.

این بازی نیز مانند بازی‌های Star Wars Battlefront 2 و Middle earth Shadow of War پرداخت‌های درون برنامه‌ای را از بازی حذف می‌کند. به نظر می‌رسد که loot boxها از بازی‌ها حذف می‌شوند که باعث خوشحالی گیمر‌ها است.

بازی Forza Motorsport 7 در تاریخ 3 اکتبر 2017 برای پلتفرم‌های Microsoft Windows و Xbox one منتشر شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج + نه =