اخبار بازی

حق ثبت اختراع جدید نینتندو: Nintendo Switch VR

حق ثبت اختراع جدید نینتندو: Nintendo Switch VR

احتمالا به یاد دارید که نینتندو با عرضه Nintendo Labo VR نشان داد که نیم نگاهی به واقعیت مجازی و قابلیتها و بازار آن دارد. و حالا به نظر میرسد این اتفاق در حال وقوع است و شواهد نشان از تولید یک تکنولوژی جدید توسط نینتندو در همین راستا می دهند.
وی جی مگ: patent یا حق ثبت اختراع جدید توسط LetsGoDigital پیدا شده که هدست واقعیت مجازی کوچکی را نشان می دهد که به سادگی و با پایه های کوچی به Nintendo Switch متصل می شود. دقیقا شبیه به Labo VR. و یک نکته دیگر نیز به چشم می خورد و آن اینست که دقیقا همانند Labo VR، گیمر باید کل VR و کنسول را با دستانش نگه دارد و خبری از بند یا گیره یا هر چیزی که کنسول و VR را روی سر نگه دارد نیست.
البته قبل از اینکه سریعا قضاوت کنیم باید این نکته را ذکر کنیم که همیشه patent ها دقیقا محصول نهایی نیستند و ممکن است در طول ساخت و در پروسه طراحی تغییراتی برای بهینه سازی و بهبود طرح ایجاد شود.

در مورد این طرح نیز به نظر همینگونه است و بعید به نظر می رسد دقیقاً مانند آنچه در این حق ثبت اختراع مشاهده شده، تولید و به بازار عرضه شود. ولی بازهم نمیتوانیم این سوال را مطرح نکنیم که چرا حتی در طرح اولیه نیز بندی برای نگه داشتن کنسول و VR برای آن طراحی نشده. در صورتیکه همه میدانیم هیچ گیمری علاقه ندارد در طول بازی کنسول و VR را همزمان روی صورت خود آنهم با دستان خودش نگه دارد و بازی کند. موردی که حتی در Labo VR نیز اذیت کننده بود و شرکتهای ثالثی برای آن بند نگه دارنده تولید و عرضه کردند.

نینتندو همواره خودش را در بازار با اختراعات عجیب زنده نگه میدارد. در چند هفته گذشته با معرفی ست مخصوص ورزش و بندسازی که ترکیبی از یک حلقه و یک پا بند است و بعد از آن با معرفی جوی کانهای لولا دار و هم اکنون هم با معرفی این VR. البته که وجود VR برای نیتندو سوییچ با توجه به ساختار خود کنسول و وجود joy-con های بسیار هماهنگ، به خودی خود بسیار هیجان انگیز است، فقط امیدواریم که با قرار دادن یک بند نگه دارنده لذت بازی کردن و حرکت دادن دستان و حرکت بدون سیم را از گیمر نگیرد.

حق ثبت اختراع جدید نینتندو: Nintendo Switch VR 1

 

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 2 =