اخبار بازی

خبری از Battle Royale در بازی Halo Infinite نیست

خبری از Battle Royale در بازی Halo Infinite نیست

وی جی مگ: آن‌طور که پیداست خبری از Battle Royale در بازی Halo Infinite نیست. از یک سال اخیر تاکنون هنگامی که صحبت از یک بازی چندنفره می‌شود مهم‌ترین سوال در رابطه با آن بدین شرح بوده که چه زمانی حالت Battle Royale به بازی افزوده می‌شود. موضوعی که به نظر می‌رسد درباره Halo Infinite صدق نمی‌کند

به گزارش وی جی مگ، در لایو استریم جدید برگزار شده در چنل Halo Mixer، ظاهرا استودیو 343 Industries چندان علاقه‌ای به استفاده از Battle Royale در بازی Halo Infinite ندارد. آقای جف استرلینگ نویسنده استودیو مذکور که با لقب Grim Brother One هم شناخته می‌شود در این رابطه گفت «یک موردی را همین حالا به شما بگویم. تنها حالتی با حرف BR که در حال حاضر مایل هستیم به بازی اضافه کنیم Battle Rifle است. حالت Battle Rifle اصیل این سری. بنابراین مشتاق حالت‌های BR دیگر نباشید.»

صحبت‌های استرلینگ بیش از هر چیزی دیگری بوی طنز داشته با این حال، سخنان وی اولین اظهارنظر در رابطه با Halo Infinite بوده و هنوز زمان زیادی به عرضه این عنوان باقی مانده است. چنان‌چه در نهایت هیچ خبری از Battle Royale در عنوان Halo Infinite نباشد می‌توان نتیجه گرفت تمامی سازندگان برای موفقیت آثارشان به فکر استفاده از این حالت فراگیر شده نخواهند افتاد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − دو =