اخبار بازی

خریداری سازندگان Gothic توسط THQ Nordic

خریداری سازندگان Gothic توسط THQ Nordic

وی جی مگ: در فصل بهار همواره شاهد خریداری استودیوها و یا ادغام کمپانی‌ها با یکدیگر بوده و کمپانی THQ Nordic هم که در سال 2018 استودیوها و فرنچایزهای متعددی را خریداری کرده بود در جدیدترین اقدام خود استودیو Piranha Bytes را که به عنوان سازندگان Gothic شناخته می‌شوند خریداری کرد.

به گزارش وی جی مگ، THQ Nordic روز گذشته خبر خریداری Piranha Bytes را به اشتراک گذاشت. استودیویی که به عنوان سازندگان Gothic شناخته شده و توسعه بازی‌های دیگری نظیر Risen و ELEX که مورد دوم توسط THQ Nordic نیز نشر یافته را در کارنامه خود دارند. در بیانیه‌ای که در خصوص عملکرد تجاری و فروش منتشر شد گفته شد علیرغم تولید محصول جدیدی که Piranha Bytes در دست دارد اما استودیو هم‌چنان آزادی در نوآوری را حفظ کرده و به توسعه عناوینی که به واسطه آن شهرت دارند ادامه خواهند داد.

با این حال هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص مواردی که بتوان در آینده از این استودیو انتظار داشت در میان گذاشته نشد. خریداری Piranha Bytes باز هم بازی‌ها و عناوین بیشتری را به تعداد دارایی‌های THQ Nordic اضافه می‌کند. به تازگی نیز متوجه شدیم این کمپانی به همراه توسعه‌دهنده مجموعه Metro یعنی 4A Games در حال کار روی یک بازی AAA جدید است و هم‌چنین توسعه 80 عنوان دیگر را نیز در دست دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − هشت =