اخبار بازی

درآمد 150 میلیون دلاری Brawl Stars در سه ماه

درآمد 150 میلیون دلاری Brawl Stars در سه ماه

وی جی مگ: در ماه دسامبر سال گذشته استودیو Supercell برگ برنده دیگری تحت عنوان Brawl Stars برای اسمارت‌فون‌ها رونمایی کرد. اکنون گزارشات منتشر شده از درآمد 150 میلیون دلاری Brawl Stars در سه ماه ابتدایی انتشار خبر می‌دهند.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از Sensor Tower بازی در مدت زمانی سه ماهی که عرضه شده هیچ گونه کاهشی در زمینه درآمدزایی در اپ استور نداشته و پس از گذشت دو ماه پس از انتشار هم به درآمد 100 میلیون دلاری رسیده است. درآمد 150 میلیون دلاری Brawl Stars نیز در ماه سوم بعد از عرضه حاصل شده است. هم‌چنین بعد از گشت 90 روز بازی روی 75 میلیون دستگاه نصب شده است. از این تعداد آمریکا با 8.7 میلیون کاربر بیشترین تعداد مخاطبین Brawl Stars را به خود اختصاص داده است. پس از آن هم برزیل 7.7 میلیون کاربر بازی را در اختیار دارد.

آمریکا هم‌چنین سودآورترین بازار ساخته جدید Supercell بوده و هزینه صورت گرفته توسط مخاطبین آمریکایی در بازی برابر با 33 میلیون دلار معادل 22 درصد کل درآمد آن تخمین زده شده است. کره جنوبی نیز با تولید 22.5 میلیون دلار معادل 17 درصد در مکان دوم جای می‌گیرد. پس از موفقیت‌های قابل توجهی که Clash of Clans و Clash Royale به دست آوردند Brawl Stars اولین بازی جدید Supercell طی دو سال گذشته محسوب می‌شود. پیش‌بینی Sensor Tower بیان می‌دارد درآمد روزانه بازی به طور متوسط به 1.7 میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × سه =