اخبار بازی

درجه سختی جدیدی به بازی Vampyr اضافه می‌شود

درجه سختی جدیدی به بازی Vampyr اضافه می‌شود 1

وی جی مگ: اگر بازی Vampyr را انجام داده باشید، حتما از درجه سختی‌های بازی اطلاع دارید. قرار است تا یک درجه سختی جدید به این بازی اضافه شود تا پلیر‌ها را باچالش‌های بیشتری رو به رو کند.

به گزارش وی جی مگ، این درجه سختی جدید با یک آپدیت جدید تا آخر تابستان منتشر خواهد شد. به گفته سازندگان، پلیرها باید با هوشیاری بالاتری در این درجه سختی به بازی بپردازند. این درجه سختی جدید مبارزه‌ها را بسیار سخت‌تر می‌کند و امتیاز تجربه کمتری هنگام از پا در‌آوردن دشمنان به پلیر می‌دهد. برای به دست آوردن امتیاز تجربه باید NPCهای بیشتری را بکشید و از خون آن‌ها تغذیه کنید.

در قسمت داستانی بازی مبارزات بازی اندکی راحت می‌شدند و اگر از این بابت ناراحت بودید این آپدیت چیزی را که می‌خواهید را به شما می‌دهد و مبارزه‌ها دشوار می‌شوند و پیروزی در مبارزه‌ها لذت بیشتری را به پلیر‌ها می‌دهد.

این آپدیت مبارزه‌ها را اندکی روان‌تر خواهد کرد. البته نباید انتظار زیادی از این آپدیت داشت چرا که تمرکز اصلی آن روی درجه سختی جدید است.

بازی Vampyr برای سه پلتفرم PC، PS4 و Xbox one  عرضه شده است و اگر تاکنون این بازی را تهیه نکرده‌اید باید بگوییم که می‌توانید با 25% تخفیف آن را از فروشگاه Steam تهیه کنید.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − چهارده =