اخبار بازی

دسترسی ۶۰ هزار کاربر به Steam مسدود شد

دسترسی ۶۰ هزار کاربر به Steam مسدود شد

وی جی مگ: بیش از 60 هزار کاربر Steam در تاریخ سه‌شنبه 17 جولای با استفاده از سیستم ضد تقلب Valve بن شدند که بزرگترین موج مسدود سازی در تاریخ Steam استیم است. ولی در روز پنجشنبه بیشترین تعداد کاربرها مسدود شدند که تعداد آن‌ها 28411 است وتمام ‌‌آن‌ها در طی یک روز بن شدند.

به گزارش وی جی مگ، به نظر می‌رسد که این موج مسدودسازی کند شده است ولی معلوم نیست که چرا Valve  انجام این کار را آهسته‌ ادامه می‌دهد. به نظر می‌آید که این سیستم یک تقلب قبلی ناشناخته را یافته و اکانت‌های مربطو به آن را مسدود کرده است.

این سیستم ضد تقلب، چندین بازی را چک می‌کند از جمله بازی‌های Counter-Strike Global Offensive، Dota2، سری بازی‌های Call of Duty و Ark Survival Evolved پس احتمال این وجود دارد که به خاطر تقلب در یکی از این بازی‌ها اکانت شخص مورد نظر مسدود شود.

برای این که متقلب‌ها از بازی‌ها حذف شوند زمان زیادی صرف شده و این کمپانی سیاست‌‌های خاص خود را دارد و این اکانت‌های مسدود شده دیگر در دسترس قرار نمی‌گیرند. درست است که متقلب‌ها می‌توانند یک حساب جدید برای خود باز کنند ولی باید همه بازی‌های خود را دوباره بخرند تا بتوانند بازی کنند.

این خبر همه را خوشحال می‌کند چرا که تعداد متقلب‌ها در Steam افزایش میافت و با این کار، آن‌ها دیگر سراغ تقلب نمی‌روند و اگر از تقلب استفاده کنند اکانت آن‌ها مسدود می‌شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت − یک =