اخبار بازی

رئیس مایکروسافت از نزدیک شدن سونی به آنها جهت مشارکت سخن گفت

رئیس مایکروسافت از نزدیک شدن سونی به آنها جهت مشارکت سخن گفت

هر روز اخبار بسیاری روی نت منتشر می شود که بسیاری از آنها از یا دیده نمی شوند و یا از خاطر می روند. ولی خبر همکاری و توافق سونی و مایکروسافت برای راه اندازی یک سرویس مشترک کلاد چیزی نیست که به راحتی از آن گذشت. در واقع گویا Sony و Microsoft تفاهم نامه ای با یکدیگر امضا کرده اند و به نتایج مشترکی رسیده اند ولی هنوز اختلافات فاحشی بین هر دو کمپانی وجود دارد که تا اجرایی شدن سرویس مشترک آنها زمان زیادی لازم است.

وی جی مگ: در مصاحبه ای با مجله furtune، رئیس اجرایی مایکروسافت یعنی ساتیا نادلا گفته:

این تازه شروع راه برای هر دو کمپانیست. ولی اول از همه چیز باید بگیم توپ در زمین سونی ست. اونها قبل از هر چیزی به شرکا نگاه می کنند که می تونند بهشون اعتماد کنند یا خیر. در واقع، حتی با اینکه ما یکدیگر رقابت داریم، ولی با یکدیگر شریک تجاری هستیم.

وی جی مگ: نادلا توضیح داد که این همکاری دو طرفه است. اینگونه نیست که فقط سونی در حال توسعه تکنولوژی استریمینگ  حول سرویس Azure مایکروسافت است، بلکه آنها دارایی ها و سرویس های ارزشمندی در حوزه سرگرمی و گیمینگ و دوربینهای مجازی دارند که به مایکرووسافت در بسیاری از جهات کمک میکند.

به هر حال با اینکه همه می دانند میوه این درخت که حاصل همکاری مایکروسافت و سونی ست به این زودیها در دسترس نخواهد بود ولی با اینحال همکاری این دو غول سرگرمی می تواند اتفاقات بزرگی را در آینده رقم بزند. آیا شما منتظر این اتفاق هستید؟

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 3 =