اخبار بازی

ساخت بازی Judge Dredd به‌زودی شروع می‌شود

ساخت بازی Judge Dredd به‌زودی شروع می‌شود

وی جی مگ: طی سال‌های اخیر کمپانی Rebellion به شدت فعال شده و چند نسخه مختلف از مجموعه Sniper Elite را روانه بازار کرده اما این به معنی پایان کار آنها نیست و باید به این مسئله اشاره کرد اطلاعات جدید نشان می‌دهد ساخت بازی Judge Dredd به‌زودی شروع می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، هرچند بیشتر گیمرها با کمپانی Rebellion‌ آشنا هستند این شرکت به عنوان مالک 2000AD نیز شناخته می‌شود که ناشری مستقل در حوزه کتاب‌های مصور است. این کمپانی امتیاز مجموعه‌هایی همچون Rouge Warrior و Judge Dredd را در اختیار دارد و به تازگی اطلاعاتی را منتشر کرده که نشان می‌دهد در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم شاهد ساخت بازی Judge Dredd باشیم که سال‌هاست از کانون توجه‌ها خارج شده. جیسون کینگزلی مدیرعامل Rebellion در همین رابطه توضیح داده که «ما با نفرات مختلفی برای ساخت بازی Judge Dredd به توافق رسیده‌ایم اما فعلا برای اعلام رسمی آن کمی زود است.»

در شرایطی که بسیاری انتظار داشتند کمپانی Rebellion به عنوان مالک امتیاز Judge Dredd خود وظیفه ساخت بازی براساس این مجموعه کتاب مصور را برعهده بگیرد اما به نظر می‌رسد که آنها فعلا با نسخه‌های مختلف Sniper Elite مشغول هستند و ترجیح داده‌اند که توسعه این بازی را برعهده استودیویی دیگر قرار دهند که فعلا اطلاعاتی از آن در دسترس نیست.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 5 =