اخبار بازی

سازندگان بازی Cyberpunk 2077 از نقش شخصی‌سازی می‌گویند

سازندگان بازی Cyberpunk 2077 از نقش شخصی‌سازی می‌گویند

وی جی مگ: به دنبال موفقیت سری بازی‌ The Witcher حال سازندگان آن یعنی استودیو CD Projekt RED مشغول توسعه بازی بعدی نفش‌آفرینی خود به نام Cyberpunk 2077 هستند که عده بیشماری را شیفته و منتظر خود کرده است. این در حالی است که تایید اول شخص بودن بازی به مذاق عده‌ای خود نیامده حال آن که هم استودیو توسعه‌دهنده و هم سازنده بازی رومیزی اصلی Cyberpunk بارها از ضرورت این اقدام دفاع کرده‌اند. اکنون سازندگان بازی Cyberpunk 2077 از نقش شخصی‌سازی . ارتباط آن با نمای اول شخص می‌گویند.

به گزارش وی جی مگ، CD Projekt RED به نگرانی بسیاری از افراد مبنی بر این‌که حالت اول شخص، نقش شخصی‌سازی را کم‌رنگ و در عین حال پیچیده می‌کند واکنش نشان داد و توضیحاتی پیرامون این قضیه ارائه کرد. طراح کوئست‌های این بازی آقای پاتریک مایلز در صحبت با Official Xbox Magazine اظهار کرد «به هر حال بازی ما یک اثر نقش‌آفرینی است. Cyberpunk 2077 قبل از آن که بخواهد یک بازی اول شخص شوتر باشد یک بازی نقش‌آفرینی است. ماهیت این بازی را ساخت کاراکتر و تبدیل کردن او به بخشی از جهان بازی و زندگی در آن تشکیل می‌دهد. پلیر باید انتخاب‌هایی را انجام دهد که برای آن نباید تنها کاراکتر بازی را در نظر بگیرد بلکه باید خود به بخشی از جهان بازی تبدیل شده و سپس از منظر خود تصمیمات مختلف را بگیرد.

در سری بازی The Witcher، شما در نقش شخصیت گرالت قرار می‌گرفتید و این شخصیت گذشته مشخص خود را داشت. گرالت پیش از این در چندین جلد کتاب، کامیک، سریال و بازی دیگر به تصویر کشیده شده بود و در سپس در مجموعه‌های بعدی این اثر نیز گرالت داستان مشخص خود را دنبال می‌کرد. اما در Cyberpunk 2077 ما می‌خواهیم این بازی و شخصیت آن داستان شخصی شما باشد. بنابراین شما را در نمای اول شخص قرار دادیم تا هر کاری که می‌خواهید انجام دهید.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 3 =