اخبار بازی

سازندگان Control از معانی مختلف نام بازی خود می‌گویند

: زمان عرضه بازی به سرعت نزدیک می‌شود و در این مدت توسعه‌دهندگان آن در استودیو پیرامون جوانب مختلفی از ساخته خود صحبت کرده‌اند. از مدت زمان گیم‌پلی آن گرفته تا داستان‌سرایی محیطی و ماموریت‌های جانبی و اکنون نوبت آن رسیده تا توضیحاتی در خصوص اسم محصول خود ارائه کنند.

به گزارش ، میکائیل کسورینن کارگردان بازی و بروک مگز طراح داستان‌سرایی آن در مصاحبه جدیدشان با وبسایت Wccftech درباره موارد مختلفی از صحبت کردند و نام بازی نیز یکی از آن‌ها بود. مشخص است که این اثر، عنوانی درباره کنترل محیط با استفاده از قدرت‌های شخصیت اصلی است اما در عین حال دیگر معنی آن به پس گرفتن کنترل از آنتیاگونیست بازی یعنی The Hiss اشاره دارد. به همین دلیل اسم ساده بازی معانی متعددی در چندین لایه مختلف دارد.

واژه کنترل معنی عمیقی بر تجربه کلی ما دارد. وقتی به شخصیت اصلی بازی یعنی Jesse و کارهایی که او قادر است انجام دهد نگاه می‌کنید متوجه می‌شوید این شخصیت می‌تواند محیط را از طریق قدرت‌هایش کنترل کند، می‌تواند ذهن دشمنانش را کنترل کرده و آن‌ها را در مقابل یکدیگر قرار دهد. سپس در بخش موضوعی نیز، طرح کلی داستان در رابطه با کنترل، از دست دادن آن و سپس تلاش برای پس گرفتن آن است. این بخش عظیمی از احساس و فضای بازی را تشکیل می‌دهد. باید بگویم نقاط کنترل موارد مشخص و مجسمی هستند که در بخش‌هایی از ساختمان دیده می‌شوند که توسط The Hiss، نیروی ماوراطبیعی تخریب شده‌اند. سپس Jesse تلاش می‌کند این نقاط را پاکسازی کند و با این کار، ساختمان مجددا خود را را‌ه‌اندازی می‌کند.

عنوان 27 در تاریخ 27 آگوست 2019 (5 شهریور 98) توسط کمپانی برای پلتفرم‌های ، و PC منتشر می‌شود.

منبع

از به اشتراک بگذارید :))