اخبار بازی

سرورهای بازی Gravity Rush 2 خاموش شد

سرورهای بازی Gravity Rush 2 خاموش شد

وی جی مگ: حدود یک ماه پیش استودیوی SIE Japan اعلام کرد که سرورهای بازی Gravity Rush 2 خاموش خواهند شد. سرورهای بازی بعد از مدتی  در ماه جوئن خاموش شدند ولی تعدادی از طرفداران این بازی، کمپینی راه انداختند تا از این اتفاق جلوگیری کنند و به طرز شگفت‌انگیزی این کار آن‌ها جواب داد ولی برای یک مدت کوتاه. متاسفانه چندهفته قبل بدون در نظر گرفتن درخواست کاربران اعلام شد که سرورهای بازی به زودی خاموش خواهند شد وبالاخره این اتفاق افتاد و طرفداران این بازی 6 ماه این سرورها را سرپا نگه داشتند.

به گزارش وی جی مگ، مدتی بعد از این اتقاق، طرفداران بازی ناراحت شدند چرا که خاموش شدن سرورها بدین معنی است که همه چالش‌ها، عکس‌ها، جایزه‌ها و محتواهای دیگر را برای همیشه از دست می‌دهند. Leaderboardهای بازی به تاریخ پیوسته‌اند و دیگر نمی‌توان با سایر پلیرها به رقابت پرداخت و Treasure Hunt نیز دیگر در دسترس نیست.

این را باید بدانید که اگر علاقه‌مند به بازی Gravity Rush 2 هستید، این بازی هنوز قابل بازی است و تمام تروفی‌های بازی را بدون بازی کردن بخش Multiplayer، می‌توانید باز کنید. متاسفانه لباس‌ها و آیتم‌های ویژه از این به بعد قابل استفاده نیستند.

زمان سرورها به پایان رسیده و گیمرها امیدوارند تا ناشر و توسعه دنده بازی، راه حلی برای خواسته‌های آن‌ها ارائه دهند تا این آیتم‌ها با یک آپدیت دوباره در دسترس قرار بگیرند. هنوز خبری رسمی از سوی SIE Japan Studio در مورد این آپدیت به گوش نرسیده.

اگر منطقی به این قضه نگاه کنیم متوجه می‌شویم خاموش کردن سرورها کار درستی است چرا که زیاد از قابلیت‌های آنلاین این بازی استفاده نمی‌شد ولی خاموش کردن سرورها به این سرعت و بعد از درخواست زیاد کاربران کار درستی به نظر نمی‌آید.

Gravity Rush 2 یک بازی اکشن ماجراجویی نقش آفرینی است که متای 80 را دریافت کرده و در سال 2017 به طور انحصاری برای کنسول PS4 منتشر شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 3 =