اخبار بازی

شایعه: انتشار تصویری از کنترلر PS5

شایعه: انتشار تصویری از کنترلر PS5

وی جی مگ: در حالی که گمانه‌زنی‌ها در رابطه با زمان رونمایی و عرضه کنسول نسل نهمی سونی ادامه دارد به نظر می‌رسد تصویری از کنترلر PS5 و کیت توسعه آن درز پیدا کرده است. چنان‌چه این تصویر واقعی باشد ظاهرا سونی در نسل آینده کنسول و کنترلر خود بیشتر از آن‌چه انتظار داشتید تغییرات اعمال کرده است.

به گزارش وی جی مگ، همان‌طور که می‌دانید کیت توسعه یک کنسول به هیچ وجه نمایانگر شکل ظاهری آن نیست همان طور که کیت توسعه بزرگ کنسول PS4 هم شباهتی به محصولی که مصرف‌کننده از آن استفاده می‌کند ندارد. با این حال اگر تصویری از کنترلر PS5 که منتشر شده واقعی باشد ممکن است نوعی نمونه اولیه و یا حتی چیزی شبیه به محصول نهایی باشد. در این تصویر می‌بینید اگرچه کنترلر شکل گردتری به خود گرفته اما طرح کلی DualShock در آن دیده می‌شود. تقریبا می‌توان آن را ترکیبی از کنترلر Sega Dreamcast و Playstation در نظر گرفت. با این حال محصول نهایی تا این اندازه پرحجم خواهد بود.

کنترلر PS4 هم هنگامی که نسخه نهایی آن عرضه شد بسیار کم حجم‌تر از تصویری که از آن به همراه کیت توسعه کنسول فاش شده بود در آمده بود. تاچ‌اسکرین موجود روی این کنترلر هم با حق اختراع‌هایی که پیش از این فاش شده بود و نشان می‌داد سونی در حال کار روی تاچ‌اسکرین برای کنترلر است هم‌خوانی دارد. ناگفته نماند در حال حاضر این اطلاعات در حد شایعه بوده و تا زمان انتشار جزئیات رسمی نباید به آن‌ها به طور تمام و کمال اطمینان کرد.

برچسب‌هاPlayStation playstation 5 PS4 PS5 sony
فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − شش =