اخبار بازی

شایعه: بازی معرفی نشده Blizzard اثری در ژانر شوتر اول شخص است

شایعه: بازی معرفی نشده Blizzard اثری در ژانر شوتر اول شخص است

وی جی مگ: چندی پیش مشخص شد که Blizzard مشغول ساخت بازی جدید است اما اطلاعات زیادی از آن در دسترس قرار نگرفته بود. با توجه به اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد که بازی معرفی نشده Blizzard اثری در ژانر شوتر اول شخص و با رویکرد کاملا اکشن است.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات مورد نظر در انجمن رسمی Blizzard منتشر شده و ارتباط مستقیمی دارد به آگهی استخدامی که هنوز به صورت عمومی منتشر نشده. از سویی باید این نکته را نیز در نظر گرفت که در آگهی موجود افرادی نیز مورد نیاز هستند که علاقه به توسعه بازی Co op، نقش آفرینی و بردگیم داشته باشند. البته باید به این مسئله نیز توجه کرد که بازی معرفی نشده Blizzard‌ می‌تواند در ژانرهای دیگری نیز قرار گیرد.

اطلاعات موجود نشان می‌دهد که مراحل توسعه بازی معرفی نشده Blizzard به تازگی شروع شده و قرار است در توسعه آن از جلوه‌های گرافیکی با کیفیت و البته نسل بعدی هوش مصنوعی Blizzard استفاده شود.

با توجه به این مسائل حتی برخی رسانه‌ها پیش‌بینی کرده‌اند که احتمالا ما با قسمت بعدی Overwatch‌ روبرو هستیم. با این حال باید بیشتر منتظر بمانیم و با اطلاعات بیشتر نتیجه‌گیری بهتری کنیم.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 + پنج =