اخبار بازی

شواهدی جدید از عرضه Ghost of Tsushima در سال 2020

شواهدی جدید از عرضه Ghost of Tsushima در سال 2020

وی جی مگ: سونی برای به پایان رساندن این نسل از کنسول‌های خانگی تمام تمرکز خود را روی سه بازی The Last of Us Part 2، Death Stranding و البته Ghost of Tsushima قرار داده. آثاری که هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارند اما آخرین اطلاعات به دست آمده شاید نشان از عرضه Ghost of Tsushima در سال 2020 داشته باشد.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات به دست آمده توسط وبسایت Gamasutra نشان می‌دهد که به تازگی استودیو Sucker Punch آگهی استخدامی را منتشر کرده وبه دنبال جذب نیروهای جدیدی در زمینه روایت داستانی برای ساخته خود است. با توجه به اینکه معمولا پرداخت داستانی از دید فرایند ساخت در بخش‌های انتهایی قرار نمی‌گیرد، همین موضوع شاید نشان دهد که ساخت این بازی انحصاری PS4 هنوز به مراحل نهایی نزدیک نشده و احتمالا باید شاهد عرضه Ghost of Tsushima در سال 2020 باشیم.

در این میان تنها نکته قابل توجه این است که برای این آگهی استخدام به این موضوع اشاره شده که باید فعالیت‌های موجود باید در بازه زمانی کوتاهی انجام شود. برخی کارشناس‌ها اعتقاد دارند که این موضوع شاید نشان دهنده عرضه Ghost of Tsushima در ماه‌های ابتدایی سال آینده میلادی داشته باشد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + نه =

  • با این شرایط میشه نتیجه گرفت که به احتمال زیاد dreams تو تابستون و last of us part ii آخر سال منتشر بشه . مگه اینکه اتفاقاتی بیفته چون 16 آپریل early access بازی dreams منتشر میشه.