اخبار بازی

عرضه Predator: Hunting Grounds در سال 2020

عرضه Predator: Hunting Grounds در سال 2020

وی جی مگ: دومین اپیزود از برنامه جدید سونی تحت عنوان State of Play شامل رونمایی و تایید عرضه Predator: Hunting Grounds در سال 2020 برای کنسول PS4 بود. یک اثر کاملا جدید که براساس مجموعه فیلم‌های آن توسعه می‌یابد.

به گزارش وی جی مگ، عنوان مذکور توسط استودیو IllFonic ساخته می‌شود که پیش از این در جریان تولید Friday the 13th: The Game مشارکت داشته است. با توجه به این که Predator: Hunting Grounds در مراحل ابتدایی تولید قرار دارد اطلاعات چندانی از آن منتشر نشده اما این بازی یک تجربه چند نفره شوتر خواهد بود. در یک جناح گروهی از پلیرها هر کدام با استفاده از سلاح‌هایی مانند SMGs، شاتگان و اسنایپر، نقشی برعهده می‌گیرند. در جناح مقابل یک پلیر نقش Predator را ایفا می‌کند و قابلیت‌های مخصوص نظیر حالت دید پیشرفته و سلاح Plasmacaster در اختیارش قرار می‌گیرد.

استودیو سازنده یعنی IllFonic به منظور تولید بازی با کمپانی سونی و Fox مشارکت خواهد داشت تا بتواند یک اثر شوتر چند نفره باکیفیت تولید کند. مدیرعامل استودیو سازنده آقای Charles Brungardt در رابطه با همکاری شکل گرفته توضیح داد «شور و اشتیاق اعضای تیم به ما کمک کرد تا بتوانیم برای ساخت بازی با سونی و Fox همکاری داشته باشیم. آن‌ها نه تنها مشوق دیدگاه برای این بازی هستند بلکه کاملا آن چه را که قصد داریم توسعه دهیم را درک می‌کنند.» عنوان Predator: Hunting Grounds در سال 2020 برای کنسول PS4 عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + سیزده =