اخبار بازی

علاقه Capcom به ساخت DmC: Devil May Cry 2

علاقه Capcom به ساخت DmC: Devil May Cry 2

وی جی مگ: کمپانی کپکام باری دیگر از علاقه خود برای ساخت DmC: Devil May Cry 2 سخن گفت. نسخه اول این بازی که توسط استودیو Ninja Theory توسعه پیدا کرد ریبوتی برای مجموعه Devil May Cry محسوب می‌شد که در سال 2013 روانه بازار شد.

به گزارش وی جی مگ، از آن زمان تاکنون و به دنبال ساخت و انتشار بازی تحسین شده Hellblade: Senua’s Sacrifice توسط Ninja Theory، این استودیو توسط کمپانی مایکروسافت خریداری شده و علیرغم علاقه و اشتیاق فراوانی که کپکام برای تولید و ساخت DmC: Devil May Cry 2 دارد انجام آن کمی دور از انتظار به نظر می‌رسد. با این حال مت واکر تهیه‌کننده کپکام در مصاحبه اخیرش با feed4gamers اظهار کرد «از منظر تولید، قطعا ما می‌خواستیم باری دیگر با Ninja Theory برای توسعه نسخه دنباله DmC: Devil May Cry همکاری داشته باشیم. اما متاسفانه این اتفاق صورت نگرفت.»

«ما هم‌چنان به ساخت دنباله این بازی علاقه‌مند هستیم اما فکر می‌کنیم که انجام این کار باید حتما توسط Ninja Theory صورت بگیرد. آن‌ها استایل شگفت‌انگیز و موارد فوق‌العاده‌ای را در بازی پیاده کردند و بدون آن‌ها ساخت دنباله معنایی نخواهد داشت.» شکی وجود ندارد که برای این کار رضایت مایکروسافت شرط اساسی به شمار می‌رود. با این حال فعلا باید منتظر بازی جدید سازندگان Hellblade باشیم که قرار است در E3 پیش‌رو معرفی شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 + نوزده =