اخبار بازی

عملکرد خوب Focus Home Interactive به‌ واسطه فروش خوب Vampyr

عملکرد خوب Focus Home Interactive

وی جی مگ: شرک Focus Home Interactive گزارش مالی برای سال 2018-2019 را منتشر کرده است. در سه ماهه اول سال، این شرکت گزارش داد که 28.5 میلیون یورو از این صنعت پول به‌دست آورده.

به گزارش وی جی مگ، بیشتر این پول به خاطر عملکر خوب بازی Vampyr است که در ماه جوئن منتشر شد. این بازی یک ماه پس از عرضه توانست 500 هزار کپی به فروش برساند که تاثیر خوبی روی درآمد این شرکت گذاشت. در واقع افزایش درآمد این شرکت برابر با 23% است.

سال پیش بازی The Surge از این شرکت عرضه شد ولی بازی Vampyr عملکر بهتری نسبت به The Surge دارد و موفقیت جدیدی برای این شرکت است. بازی‌های MudRunner و Farming Simulator 17 Platinum Edition  با فروش خوب خود 29% از درآمد به دست آمده را به خود اختصاص داده‌اند.

Focus Home Interactive اعلام کرد که قرار است دو بازی جدید در سه ماه دوم سال جاری عرضه کند. اولین بازی Fear of Wolves است که در سبک Battle Royale است و محیط آخرالزمانی دارد. این عنوان به صورت دسترسی زودرس در Steam قرار می‌گیرد و سال بعد نسخه کامل آن عرضه می‌شود. بازی دوم این شرکت Insurgency Sandstorm است که 5 میلیون پلیر برای نسخه PC آن ثبت‌نام کرده‌اند. این بازی در تابستان برای پلتفرم PC منتشر می‌شود و در سال 2019 برای کنسول‌ها منتشر خواهد شد.

شرکت Focus Home Interactive همچنان در راه خوبی قرار دارد و به نظر می‌رسد که قرار است به موفقیت‌های این شرکت با عرضه محتواهایی برای بازی‌های MudRunner و Farming Simulator 19 بهتر شود. بازی Vampyr  در تاریخ 5 جوئن 2018 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one عرضه شده و هم‌اکنون در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 − 5 =