اخبار بازی

عنوان معرفی نشده Call of Duty: Black Ops Cold با موتور Treyarch ساخته میشود؟!

فیلم های فاش شده از پروژه اعلام نشده Call of Duty 2020، که شایعه می شود Call of Duty: Black Ops Cold War نامیده می شود،ظاهری مبهم به ما می بخشد که دنباله موتور Treyarch است.

همانطور که در Reddit منتشر شده است، بسیاری از فیلم ها با اعلامیه های takedown از اکتیویژن روبرو می شوند، اما گیم پلی ظاهرا از قبل آلفا، اسلحه ها و محیطهایی را نشان می دهد که در این بازی خواهد بود. مکانی در جهان Black Ops. نقشه موجود در فیلم منتشر شده نیز شباهت زیادی به نقشه چند نفره آرسنال Black Ops 4 دارد.

اگرچه این منبع ادعا می کند که این گیم پلی از قبل آلفا است، که توضیح می دهد که چرا چیزی که از عنوان Call of Duty انتظار دارید به نظر نمی رسد، اما پست reddit ادعا می کند که این بازی در همان موتور اجرا می شود. Treyarch که از آن در Call of Duty: Black Ops 3 و Call of Duty: Black Ops 4 استفاده کردند.

حتی اگر این فیلم واقعی باشد، پروژه های بازی های ویدئویی می توانند در طول روند توسعه خود به طرز چشمگیری متحول شوند، و به نظر می رسد واقعیت این گیم پلی از نسخه اولیه عنوان شده حاکی از آن است که هیچ شباهتی به محصول نهایی نخواهد داشت.

منبع : gamesradar

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + دو =