اخبار بازی

فروش بازی NBA 2K18 از 10 میلیون نسخه گذشت

فروش بازی NBA 2K18 از 10 میلیون نسخه گذشت

وی جی مگ: فروش بازی NBA 2K18 از 10 میلیون نسخه گذشت. عنوان NBA 2K ساخته استودیو Visual Concepts و شرکت 2K در سال‌های اخیر چه در محبوبیت و چه در کیفیت همواره با رشد همراه بوده است. بخش عمده‌ای از این مسئله به این نکته مربوط می‌شود که NBA 2K تنها بازی بسکتبالی است که کیفیت خوبی را در کنار لایسنس‌های رسمی ارائه می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، در کنار موارد ذکر شده هر نسخه از NBA 2K با مکانیک‌ها و بخش‌های خلاقانه و نوآورانه عرضه می‌شود. تمامی موارد مذکور در NBA 2K18 به اوج خود رسیده و باعث شده فروش این بازی به 10 میلیون نسخه برسد. همین امر باعث شد NBA 2K18 به پرفروش‌ترین بازی این سری تبدیل شود علیرغم این که حواشی زیادی به دنبال پیاده‌سازی شدن پرداخت درون برنامه‌ای در بازی پیرامون آن شکل گرفت. شرکت 2K طی ارائه گزارش مالی خود اظهار کرد این سری بازی مجموعا 80 میلیون نسخه به فروش رسانده است.

مسلما NBA 2K18 با عرضه روی کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت، Nintendo Switch و PC و به علاوه کنسول‌های نسل هفتم سهم زیادی در فروش 80 میلیون واحدی سری داشته است. عنوان NBA 2K19 برای تمامی پلتفرم‌هایی که پیش از این به آن‌ها اشاره شد در سال 2018 منتشر می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + 13 =