اخبار بازی

فروش ناامید کننده بازی Crysis 3 در سرزمین مادری اش

فروش ناامید کننده بازی Crysis 3 در سرزمین مادری اش 1

بازی کرایسیس 3 فقط 100 هزار نسخه در آلمان فروخته است. این میزان فروش همان طور که حدس زده اید از فروش شماره اول این سری هم کمتر است. مطمئنا کرایتک سود بیشتری را ار فروش کنسولی بدست آورده است. این بازی نه تنها بر روی pc بلکه بر روی دو کنسول اصلی نسل 7 نیز دارای مشکلات زیادی بود.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

6 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − 10 =

  • سلام
    دوستان این بازی باگ های بسیاری داشت
    شما فقط به بخش داستانی و سینگل بازی توجه نکنید!
    اکثر افراد این چنین بازی هایی رو برای مولتی پلیر می خرن!
    و توی این بخش پر از باگ بود
    از جمله کانکت نشدن به مستر سرور ، پر شدن چیتر ها و نداشتن آنتی چیت و از همه مهمتر پشتیبانی بسیار ضعیف تیم سازنده (چه تو دادن آپدیت و چه رفع مشکلات کاربران)
    به همین دلیل فروش کمی داشت
    کافیه وارد فروم کرایتک بشین
    متوجه میشین که همه مشکل دارن و کسی هم پاسخگوشون نیست

  • از نظر من روند داستانی جالبی نداره ولی توی نسخه 2 اش به خاطر سرعت تغییر سریع روند داستانی و اینکه سریع می پرید توی قسمت اکشن و مهم تر از همه موسیقی گیم توسط هانس زیمر که به حق 75% هیجان گیم پلی رو تشکیل می داد باعث شده بود (مخصوصا برای من) که با یه هیجان زیاد سریع جلو برم و خیلی هم دلچسب بود ولی بعد از اتمام بازی وفتی دوباره بهش نگاه می کردم ضعف هاشو می دیدم ولی وقتی توی خوده گیم بودم واقعا خونم به جوش اومده بود و فقط به جلو می رفتم. ترکیب جالبی بود. توی نسخه سومش هم همین طوره؟

  • بازیه جالبیه من که خودم دارم دو بار ردش میکنم ولی باعث تاسفه که در المان اینقدر فروش رفته فقط.من یکی از بهترین و محبوب ترین بازیامه.راستی کی جنرال معرفی میشه