اخبار بازی

فروش 450 هزار نسخه‌ای بازی Vampyr در ماه اول انتشار

فروش 450 هزار نسخه‌ای بازی Vampyr

وی جی مگ: بازی شرکت Dontnod Entertainment که به تازگی منتشر شده توانسته عملکرد خوبی را از خود به نمایش در آورده و اعلام شده فروش 450 هزار نسخه‌ای بازی Vampyr در هر سه پلتفرم اصلی صورت گرفته. این آمار توسط خود Dontnod Entertainment منتشر شده است.

به گزار وی جی مگ، مدیر استودیوی Dontnod یعنی  Oskar Guilbert در مورد خوشنودی خود از فروش این بازی صحبت کرده. «ما به فروش این بازی افتخار می‌کنیم چراکه از زمان انتشار این بازی، پلیر‌‌های زیادی، این بازی را انجام داده‌اند. ما از این موفقیت تجاری، در عناوین دیگر استفاده خواهیم کرد».

شاید این مقدار فروش در مقایسه با عناوین دیگر خوب به نظر نرسد، ولی شروع خوبی برای بازی Vampyr است. این بازی، سومین بازی این استودیو است. Remember me و Life is Strange عناوین دیگر این استودیو است.با این اوصاف می‌توان گفت که آن‌ها به موفقیت نسبتا خوبی دست یافته‌اند و می‌توانند در آینده بازی‌های بهتری بسازند. به گفته Dontnod آن‌ها به بازی Vampyr به چشم یک عنوان AA نگاه می‌کنند و انتظاری در حد یک بازی AAA از این بازی نداشته‌اند.

بازی Vampyr هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one در دسترس است در زمان عرضه توانسته عملکرد مناسبی را از دید منتقد‌ها صورت دهد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده + یازده =