اخبار بازی

فعلا خبری از ساخت بازی Mortal Kombat vs DC Universe 2 نیست

ساخت بازی Mortal Kombat vs DC Universe 2

وی جی مگ: Ed Boon که در ساخت بازی Mortal Kombat همکاری کرده است، به تازگی در رسانه‌های اجتماعی به تمامی شایعاتی که در مورد ساخت نسخه جدید Mortal Kombat vs DC Universe وجود داشت پایان داد.

به گزارش وی جی مگ، در سال 2008 استودیوی Midway Games بازی Mortal Kombat vs DC Universe را منتشر کرد که یک Crossover بین دو فرانچایز محبوب بود که هر کدام طرفداران زیادی دارد. جالب است بدانید که این Crossover بر پایه دنیای بازی Mortal Kombat است.

از آن‌جایی که شرکت NetherRealm بازی Injustice 2 را که یک بازی مبارزه‌ای با کارکترهای DC Comics است را سال قبل منتشر کرد و بازی Marvel vs Capcom Infinite که یک بازی Crossover است، سال قبل منتشر شده است، بسیاری از طرفداران باور داشتند که شرکت NetherRealm در حال برنامه‌ریزی برای ساخت نسخه بعدی Mortal Kombat vs DC Universe است.

متاسفانه این شرکت چنین برنامه‌ای ندارد. Boon Bluntly توضیحاتی در تویت خود می‌دهد که می‌توانید در زیر بخوانید:

«شایعات مربوط به Mortal Kombat همگی نادرست هستند. بازی بعدی ما MKvsDC2 نیست.» این شایعات برای طرفداران این سری دلنشین بود، ولی فعلا خبری از این بازی نیست و طرفداران هنوز باید صبر کنند تا این شرکت تصمیم جدیدی در مورد این بازی بگیرد.

Mortal Kombat vs DC Universe یک بازی مبارزه‌ای است که شخصیت‌های هر دو سری در این بازی وجود دارند که در سال 2008 برای دو کنسول PS3 و Xbox 360 منتشر شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 + هفت =