اخبار بازی

قسمت جدید Stronghold در E3 2019 معرفی می‌شود

قسمت جدید Stronghold در E3 2019 معرفی می‌شود

وی جی مگ: امروز استودیو Firefly Studios اعلام کرد قسمت جدید Stronghold در E3 2019 معرفی می‌شود. به گفته این استودیو بریتانیایی بازی جدید این مجموعه، Stronghold 4 نبوده اما نوعی اسپین‌آف به مانند Crusader محسوب می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، اگرچه قسمت جدید Stronghold نسخه چهارم این سری به شمار نمی‌رود با این حال استودیو Firefly Studios آن را به عنوان یک بازی اصلی در این فرنچایز مطرح کرده که مجموعه را به فضای کاملا جدیدی نیز منتقل می‌کند. هم‌چنین تیم سازنده تایید کرد این بازی روی Steam در دسترس قرار می‌گیرد و خبری از انتشار آن روی Epic Games Store نخواهد بود. به جز موارد ذکر شده، اطلاعات دیگری منتشر نشده است. بازی در رویدادهای مختلفی در طول سال قابل بازی خواهد بود با این حال هیچ گونه زمان انتشاری نیز در خصوص آن به اشتراک گذاشته نشده است. هم‌چنین تیزر معرفی نیز شامل قابلیت‌ها و نکات مورد علاقه طرفداران خواهد بود.

چنان‌چه با مجموعه Stronghold آشنایی ندارید یک سری بازی تاریخی فانتزی در ژانر استراتژی همزمان بوده که اولین نسخه آن در سال 2001 عرضه شد. به مانند بسیاری از بازی‌های این ژانر، تمرکز اولیه Stronghold روی فتح و گسترش از طریق نیروهای نظامی بود. به علاوه المان‌های استراتژی اقتصادی و شبیه‌ساز مدیریت قلعه نیز در بازی وجود داشتند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − 9 =