اخبار بازی

قفل Denuvo به دوران اوج خود باز می‌گردد ؟

قفل Denuvo به دوران اوج خود باز می‌گردد ؟

وی جی مگ: سازنده قفل Denuvo یکی از سرسخت‌ترین DRM های موجود روی پلتفرم PC، از طریق مقامات بلغاری علیه Voksi که از جمله بهترین هکرها و کرک‌‌کننده‌های این قفل شناخته می‌شد شکایتی را تنظیم کرده است و به دنبال آن پلیس سرورها و کامپیوتر این شخص را تسخیر کرده و وبسایت گروه او با نام Revolt را مسدود کرده است.

به گزارش وی جی مگ، روز گذشته ابتدا کاربری از CrackWatch Reddit اشاره کرد که وبسایت Revolt مسدود شده و هنگام دسترسی به آن به وزرات داخلی بلغار متصل می‌شود. مدتی قبل Voski در یکی از زیر شاخه‌های Reddit اظهار کرده بود که Denuvo علیه وی شکایت کرده است. وی در این باره اظهار کرد «من با مسئولین این شرکت تماس برقرار کرده و پیشنهاد کردم تا موضوع به صورت دوستانه و صلح‌طلبانه حل شود. آن‌ها نتوانستند جواب مطمئنی به من ارائه کنند و پاسخ نهایی از طریق دادستان ارائه خواهد شد.»

Voski هم‌چنین اظهار کرده بود «متاسفانه من دیگر نمی‌توانم کاری را که انجام می‌دادم را ادامه دهم. من هر چه که توانستم برای شما دوستان انجام دادم. البته که نباید اجازه استفاده از قفل‌های نرم‌‍افزاری در بازی‌‌های ما داده شود. شاید شخص دیگری بتواند مبارزه من را ادامه دهد.» سال گذشته هنگامی که شکستن قفل Denuvo در سریع‌ترین حالت خود قرار داشت Voski اظهار کرده بود که پس از این کرک بازی‌های استفاده‌کننده از این قفل یکی پس از دیگری عرضه خواهند شد. حال با حذف یکی از برجسته‌ترین افراد این صحنه مسلما از سرعت افراد حاضر در این جبهه کم شده و باید دید در آینده اوضاع چگونه خواهد بود.

برچسب‌هاDenuvo drm pc بازی قفل Denuvo
فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست + یک =