اخبار بازی

قلمرو نسخه بعدی Assassin’s Creed ، ژاپن ؟

قلمرو نسخه بعدی Assassin's Creed ، ژاپن ؟ 1

داستان و محیط سری بازی های اساسینز کرید همیشه مورد توجه تمامی گیمر ها بوده است ولی این بار یکی از مدیران سازنده این بازی اشاره ای به محیط احتمالی نسخه بعدی (پنجم) بازی کرده است.
آقای Guesdon در مصاحبه با VG247 گفت :

” … ژاپن فئودال نیز هست. همانند بسیاری از دوره های مهم تاریخی در دنیا ، این دوره نیز یک دوره احتمالی برای نسخه بعدی بازی است! به لطف دستگاه Animus ، تمام تاریخ بازیچه دست این فرنچایز است! “

خبرهایی از محیط مصری برای نسخه بعدی این بازی نیز درز پیدا کرده است که این عکس لیک شده ممکن است این اخبار را صحت ببخشد.

Assassin's Creed

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 + ده =

  • بازی به نام ninja blade که نوع آن اکشن سینمایی می باشد و برای سال 2009 هست در این بازی صحنه هایی بسیار زیبا از نینجا و… وجود دارد .بسیار هم روان انگلیسی صحبت می کنند. اگر یک دفعه بازی کنید متوجه می شوید من چی میگم و آن وقت حداقل یک بار دیگر هم آنرا بازی میکنید.

    • داداش نینجا بلیدم بازی کرده بودم 😉 مالی نیست عزیزم . خیلی خیییییلی تخیلی و بیریخت ساخته بودنش! طوری که منی که اینهمه عاشق و دیوانه بازیهای نینجایی و سامورایی هستم اصلا ازش خوشم نیومد . ببینید برای منه نوعی خودمو مثال میزنم. بازی سامورایی و کلا تمدن قدیم ژاپن (سامورایی ها و نینجاها) وحشتناک مهمه و کلا هرچی تو این سبک باشه حال میکنم باش. و اتفاقا هم دوست دارم خیلی خیلی خوشم میاد زبان اصلی ژاپنی و فرهنگش توش حفظ بشه . مهم نیست اینگلیش باشه یا نه . مهم ساخت بازی و یه گیم پلی درگیر کننده فوقالعاده زیبا و دارای اصالت ژاپنی باشه واسم کافیه لذتمو میبرم. اما نمیسازن که واسه PC ! 🙁 :idk: اصلا یه لحظه فکرشو کنید ! یعنی انصافا آدم هلاک میشه که فرضا یه بازی اینطوری واسه PC بیاد که گرافیک و سبکش مثه مثلا The Last Of Us باشه اما با داستان و گیم پلی سامورایی و نینجایی ژاپن! یعنی آی حال میکردم اونموقع با بازی شینوبی 3 واسه سگا بود. خدایا چقدر خاطره دارم باهاش و چقدر زیبا بود . اصلا آهنگ سازیش خود بازیش سبکش داستانش همه چیزش بینظیر بود وجدانا. اما مثلا چندن سال بعدش واسه پلی استیشن 1 بود یا 2 نمیدونم خدایا سه بعدیشو ساختن اصلا زشت و بی معنی بود خیلی افتضاح بود!
      دوست دارم همون سبک پلتفورمر 2 بعدیشو حفظ کنه ولی با گرافیم فوقالعاده مثله Dead Light یا لیمبو مثلا یا ژانرهای اینطوری با گرافیک 2 بعدی اما واقعا حیرت انگیز. اگر هم سه بعدیشو میسازن واقعا ارزشش رو داشته باشه و از لذتی رو که مثلا از نسخه های قبلش بردی در فضای 2بعدی رو کاسته که نکنه هیچ چندین برابر کنه! اما نمیکنن که همچین کارارو 😐 الله و اعلم شاید در نسلهای بعد و در آینده ای نزدیک شاهدش باشیم.

  • خیلی وقته از این بازی دیگه میشه گفت زده شدم و خوشم ازش نمیاد زیاد چیه همش چیزای تکراری و جریان یک نواخت! فقط کمی گرافیکشو هی بهتر میکننو یه دو سه تا سلاح یا حرکت جدیدی چمیدنم قلمرو جدید بهش اضاف میکنن . همین.
    این بازی رو از بعد از برادِرهُد دیگه بازیش نکردم چون دلم زده شده بود ازش.اما ! اگر واقعا نسخه ای ازش بره وارد تمدن ژاپن بشه که من دیوانشم !!! عاشقه سامورایی هام و نینجاها . لعنتیا یه بازی درست و حسابی سامورایی واسه PC که نمیسازن این خیر ندیده ها :d همش انحصاری واسه کنسولا میسازن بازیهای ژاپنی سامورایی و نینجایی رو. اگه اسسینز کرید وارد تمدن ژآپن بشه و سامورایی هم باشه و مثلا دشمنامون نینجا یا سامواریی باشن و خود شخصیت اصلی بازی هم سلاحهای ژاپنی که عشقه منن بگیزه دستش با کله میگیرمش بازیشو و یه 20 باری حداقل بازیش خواهم کرد!
    همچنین مصر هم همینطور. اگه وارد موضوعات اهرام ثلاثه و فراعنه بشه با اون رمز و رازهای واقعا زیباشون من هلاکه این قسمت بازی خواهم شد در یک کلام :evilgrin: :evilgrin: :chic: