اخبار بازی

معرفی بازی تخته‌ای پیش‌درآمد Cyberpunk 2077 برای عرضه در تابستان امسال

معرفی بازی تخته‌ای پیش‌درآمد Cyberpunk 2077 برای عرضه در تابستان امسال 1

وی جی مگ: علیرغم این که حول و حوش یک سال تا انتشار Cyberpunk 2077 به عنوان یکی از موردانتظارترین بازی‌های نسل هشتم باقی مانده اما هر روز بر اشتیاق طرفداران برای تجربه اثر در دست ساخت CD Projekt Red افزوده می‌شود. با این حال افرادی که پیش از این فرصت تجربه بازی تخته‌ای آن را به دست نیاورده بودند این امکان را خواهند داشت تا در تابستان امسال قدم به دنیای Cyberpunk گذاشته و با داستان این دنیا و ریشه‌های آن آشنا شوند.

به گزارش وی جی مگ، قرار است برای بازی تخته‌ای نقش‌آفرینی Cyberpunk 2020 که اکنون الهام‌بخش ساخت Cyberpunk 2077 شده یک نسخه جدید تحت عنوان Cyberpunk Red انتشار یابد. این نسخه نه تنها بهترین فرصت برای ورود به دنیای Cyberpunk به شمار می‌رود بلکه در عین حال قرار است شکاف داستانی موجود بین بازی اصلی و محصول CD Projekt Red را پر کند. برای نسخه جدید بازی کارتی Cyberpunk 2020 قرار است یک نسخه اولیه تحت عنوان Cyberpunk Red Jumpstart Kit در جریان در تاریخ 1 آگوست و همزمان با شروع رویداد Gen Con 2019 عرضه شود. پس از آن قرار است نسخه کامل در تاریخی نامشخص از سال جاری توسط شرکت R. Talsorian Games منتشر شود.

بسته Jumpstart Kit با قیمت 30 دلار به فروش می‌رسد و شامل ماجراجویی کاملی از Cyberpunk برای پلیرهای جدید، دفترچه مربوط به قوانین و داستان دنیای آن به منظور ایجاد فضای کلی و شخصیت‌ها خواهد بود. تاس، نقشه‌ها و مجموعه‌ای از شخصیت‌ها برای شروع بازی نیز از دیگر محتویات این بسته به شمار می‌روند.

چنان‌چه هیچ‌گونه آشنایی از قدیم با این بازی تخته‌ای ندارید باید توضیح دهیم که Cyberpunk یک بازی علمی-تخیلی نقش‌آفرینی تخته‌ای بوده که توسط مایک پانداسمیت طراحی گردید و برای اولین بار در سال 1988 با نام Cyberpunk 2013 منتشر شد. سپس در طول سال‌های بعد نسخه‌ دومی از آن با نام Cyberpunk 2020 عرضه شد و اکنون Cyberpunk Red قرار است پلی بین بازی کلاسیک و ساخته CD Projekt Red باشد. اثری که در تاریخ 16 آپریل 2020 (28 فروردین 99) برای Xbox One، PS4 و PC انتشار می‌یابد.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × دو =