اخبار بازی

معرفی بازی جدید سازندگان Spec Ops The Line با نام The Cycle

معرفی بازی جدید سازندگان Spec Ops The Line با نام The Cycle

وی جی مگ: بازی جدید سازندگان Spec Ops The Line معرفی شد. چندان خبری از استودیو YAGER Development از زمان ساخت Spec Ops و پس از آن عرضه یک بازی شبیه‌سازی فضا تحت عنوان Dreadnought به گوش نمی‌رسید تا این که سرانجام آن‌ها یک بازی اول شخص شوتر را با نام The Cycle معرفی کردند. تست آلفا این بازی به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، عنوان The Cycle پلیر را در دنیای خود تحت عنوان Fortuna III قرار می‌دهد تا درون راندهای بازی به تکمیل قراردادها و کوئست‌های مختلف مشغول شوند. ظاهرا فرقه‌ای به اسم The Federation در تلاش هستند تا دنیای بازی را به استعمار در بیاورند اما توسط طوفانی عظیم که به اسم Cycle شناخته می‌شود متوقف شدند. هر راند بازی 20 دقیقه به طول می‌انجامد اما می‌توان مدتی بیشتر روی سیاره بازی زنده ماند. اگرچه این امر به میزان سلامتی شما آسیب می‌رساند اما انجام آن مقدور خواهد بود. در هر راند بازی 20 پلیر به همراه تعدادی موجودات طبیعی و البته هیولا وجود خواهند داشت.

تست آلفا طی هفته‌های آینده ابتدا روی PC در دسترس قرار می‌گیرد و سپس برای کنسول‌ها نیز عرضه خواهد شد. استودیو YAGER اعلام کرده بازی از طریق استیم قابل دریافت بوده و بنابراین نیازی به لانچرهای اضافی نخواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 2 =