اخبار بازی

معرفی بازی جدید Lord of the Rings توسط آمازون

معرفی بازی جدید Lord of the Rings توسط آمازون 1

وی جی مگ: سپتامبر گذشته بود که متوجه شدیم بازی جدید MMO نقش آفرینی جدیدی براساس فرنچایز Lord of the Rings در Athlon Games که زیرمجموعه Leyou Technologies محسوب می‌شود در حال ساخت قرار دارد. در حالی که به مشارکت هیچ توسعه‌دهنده دیگری در آن زمان اشاره نشده بود اکنون اعلام شده که Amazon Game Studios در راس تولید این پروژه قرار دارد.

به گزارش وی جی مگ، از آن جایی که کمپانی آمازون در حال ساخت سریالی براساس Lord of the Rings نیز است این همکاری منطقی بوده با این حال بازی جدید به سریال آن ارتباطی نخواهد داشت. گفته می‌شود این پروژه یک اثر Free to Play بوده و تیم توسعه‌دهنده‌ای که روی آن کار می‌کند دقیقا همان تیمی است که در حال تولید بازی New World در آمازون است. این گروه ظاهرا از افرادی تشکیل شده که پیش از این روی عناوینی نظیر Destiny، Planetside، World of Warcraft و Everquest کار کرده‌اند. به گفته کریستوف هارتمن نائب رئیس Amazon Game Studios نیز این پروژه جدید برای تیم سازنده فرصت بزرگی است تا تجربه کرده و اثر جدیدی تولید کنند.

این پروژه برای PC و کنسول‌ها در حال توسعه بوده که برای Amazon Game Studios فضای جدیدی محسوب می‌شود. آن‌ها سه بازی Crucible، Breakaway و New World را در سال 2016 معرفی کردند که هیچ کدام از آن‌ها منتشر نشد. در واقع پروژه Breakaway کنسل شد و Amazon Game Studios به تازگی در جریان نمایشگاه E3 تعدادی از کارمندان خود را اخراج کرد. تنها اثری که از آن‌ها تاکنون برای PC و کنسول‌ها عرضه شده بازی The Grand Tour Game بوده است. باید دید پروژه جدید آن‌ها به چه سرانجامی تبدیل خواهد شد. پروژه‌ای که زمان انتشاری نیز برای آن اعلام نشده است.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + 1 =